Η Nvidia δημοσίευσε ένα νέο video το οποίο παρουσιάζει τις δυνατότητες του PhysX FleX, μιας τεχνικής για δημιουργία οπτικών εφέ σε πραγματικό χρόνο, η οποία βασίζεται σε προσομοίωση σωματιδίων. Το PhysX FleX είναι μέρος της βιβλιοθήκης Nvidia GameWorks και στο νέο video παρουσιάζονται εφέ με υγρά και καπνό.
Το FleX δίνει την δυνατότητα στους προγραμματιστές να δημιουργήσουν εφέ, όπου διαφορετικές ουσίες μπορούν να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους ομαλά. Στόχος του FleX είναι η αξιοποίηση της ισχύος των σύγχρονων GPUs, έτσι ώστε εφέ που μέχρι σήμερα χρειάζονται επαγγελματικές εφαρμογές και κάποιο χρόνο για να δημιουργηθούν, να μπορούν να παραχθούν σε πραγματικό χρόνο. Ακόμα το FleX είναι σε closed beta στάδιο και δεν είναι γνωστό το πότε θα πάρουμε μια ιδέα από τις δυνατότητες του σε κάποιο παιχνίδι. Θα αποτελεί μέρος του PhysX 3.4.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]