Αφίδνες και για τη δημιουργία νέων διοδίων στους ανισόπεδους κόμβους Βαρυμπόμπης και Αγ. Στεφάνου. Την απόφαση επικύρωσαν οι παραπάνω δήμοι στις συνεδριάσεις των δημοτικών τους συμβουλίων, χθες το βράδυ. Οι τρεις δήμαρχοι ενημέρωσαν χθες την αρμόδια επιτροπή της Βουλής και έχουν ξεκινήσει επαφές με τους τοπικούς βουλευτές.
Το σοβαρότερο πρόβλημα αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι του δήμου Ωρωπού, που, όπως έχει σημειώσει ο δήμαρχος Ωρωπού κ. Οικονομάκος, βρίσκονται «περικυκλωμένοι» από τέσσερις σταθμούς διοδίων, των Αφιδνών, του Πολυδενδρίου, της Μαλακάσας και του Αυλώνα. Ειδικά η αύξηση της τιμής των διοδίων στις Αφίδνες θα ανεβάσει την ημερήσια επιβάρυνση όσων θέλουν να μετακινηθούν στην Αθήνα χωρίς να χρησιμοποιήσουν την παράπλευρη οδό, η οποία λόγω της τιμής των διοδίων, είναι καθημερινά ιδιαιτέρως επιβαρυμένη, όχι μόνο με ιδιωτικά αυτοκίνητα, αλλά και με μεγάλα επαγγελματικά οχήματα μεταφορών.
Για την επιβολή πλευρικών διοδίων (όπως του Αγ. Στεφάνου και της Βαρυμπόμπης), το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Κηφισιάς στο χθεσινοβραδινό του ψήφισμα αναφέρει πως «σύμφωνα με τη νομοθεσία, τέλη διοδίων επιβάλλονται μόνο στις εθνικές οδούς που συνδέουν πολεοδομικά συγκροτήματα, ενώ εδώ επιχειρείται, χωρίς καμία κυκλοφοριακή, περιβαλλοντική και οικονομική μελέτη επιπτώσεων, η κατασκευή διοδίων εντός του ίδιου πολεοδομικού συγκροτήματος των Αθηνών».
Εξάλλου, σημειώνεται ότι, όπως διαπιστώνεται από απαντητική επιστολή του υπουργού Μεταφορών προς τον βουλευτή κ. Βλάχο, μετά από ερώτηση του δήμου Κηφισιάς, «από τις προτεινόμενες τροποποιήσεις της αρχικής συμβάσεως παραχωρήσεως δεν προκύπτει διαφοροποίηση της διατάξεως της αρχικής, που παρείχε την ευχέρεια στον παραχωρησιούχο να επιβάλλει πλευρικά διόδια και στους λοιπούς ανισόπεδους κόμβους».
Source: ysterografa.gr