Τα αυτοκίνητα μπορούν να οδηγούν και να παρκάρουν μόνα τους, επιμένει η Nvidia η οποία τον Μάρτιο του 2014 είχε κάνει την επίδειξη του Audi Connect, του αυτοκινήτου της Audi που είχε ένα πορτ μπαγκάζ γεμάτο ηλεκτρονικό εξοπλισμό για να φέρει σε πέρας την αποστολή του.
Λίγο πριν ανοίξει τις πόρτες της η έκθεση CES 2015, η εταιρεία έδειξε τον διάδοχο του τσιπ Tegra K1, τον Tegra X1, ένα τσιπ με 256 πυρήνες και δυνατότητα εκτέλεσης 1 τρισεκατομμυρίου πράξεων κινητής υποδιαστολής σε ένα δευτερόλεπτο (1 teraflop). Σε έναν -ή περισσότερους- Tegra X1 θα βασίζεται το σύστημα αυτόματης πλοήγησης αυτοκινήτων που ετοιμάζει η εταιρεία που έχει συνδέσει το όνομά της με τα γραφικά υπολογιστών.
Εξάλλου, τα συστήματα αυτόματης πλοήγησης (και παρκαρίσματος) απαιτούν τέτοιες επιδόσεις, αφού καλούνται να επεξεργαστούν δεδομένα από πολλαπλές κάμερες υψηλής ανάλυσης στο αυτοκίνητο για να διακρίνουν εμπόδια, τις διακυμάνσεις στην ταχύτητα του προπορευόμενου οχήματος, τους πεζούς, τις διαθέσιμες θέσεις παρκαρίσματος, την οδική σήμανση καθώς και τα συστήματα ψυχαγωγίας των επιβατών του.
Οι επεξεργαστές του αυτοκινήτου σας θα είναι οι ισχυρότεροι όλων, είπε ο επικεφαλής της εταιρείας Jen Hsun Huang, λίγο πριν ανοίξει τις πόρτες της η CES 2015.
Την τελευταία διετία, η εταιρεία επενδύει στην ανάπτυξη των συστημάτων για αυτοκίνητα και ήδη το 2014 κατάφερε να αυξήσει κατά 51% στα 168 εκατομμύρια δολάρια τα έσοδά της από την αυτοκινητοβιομηχανία, συνεργαζόμενη με τις Audi, ΒΜW και Tesla. Εντούτοις, τα έσοδα του τμήματος υπολείπονται προς το παρόν σημαντικά αυτών από άλλες δραστηριότητες της εταιρείας που ανεβάζουν το σύνολο των ετήσιων εσόδων της στα 1,225 δισεκατομμύρια δολάρια.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]