Τις προθέσεις του για μια δυναμική είσοδο στο χώρο του βίντεο το 2015, δείχνει η... εξαγορά της εταιρείας QuickFire που έχει αντικείμενο την βελτιστοποίηση της εικόνας των online βίντεο, στην οποία προχώρησε μόλις το Facebook, αλλά και την δημοσίευση έκθεσης με τα στατιστικά των βίντεο που ανεβάζουν οι χρήστες του που δείχνουν μια δραματική άνοδο σε σχέση με πέρυσι.
Ήδη, το κοινωνικό δίκτυο, σύμφωνα με το lifo.gr, έχει καταβάλλει μεγάλες προσπάθειες ώστε οι χρήστες να ανεβάζουν βίντεο απευθείας στις σελίδες του αντί να ποστάρουν συνδέσμους από άλλα sites όπως το YouTube, και όπως δείχνουν τα στατιστικά, οι προσπάθειές του απέδωσαν, αφού το ανέβασμα περιεχομένου βίντεο σε σχέση με πέρυσι, σημείωσε άνοδο της τάξης του 75%, παγκοσμίως, με τα ημερήσια views, να αγγίζουν το 1 δισεκατομμύριο.
Άλλωστε ο ιδρυτής του, Mark Zuckerberg, είχε δηλώσει πρόσφατα ότι το βίντεο αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα του Facebook για το 2015, τόσο σε επίπεδο διαφημίσεων όσο και σε επίπεδο πρωτογενούς περιεχομένου που ανεβάζουν οι χρήστες του.
Η εταιρεία QuickFire, που μόλις εξαγόρασε το Facebook, θα εξυπηρετήσει την βελτιστοποίηση της ποιότητας και της ταχύτητας φόρτωσης των βίντεο που κάνουν stream οι χρήστες του, αλλά και αυτών που περιέχονται σε διαφημίσεις και παίζουν αυτόματα σε όλες τις συσκευές και ιδίως στα smartphones, σύμφωνα με την Wall Street Journal.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]