Εάν έχετε αγοράσει ένα Surface tablet της Microsoft και χρειάζεστε βοήθεια για να επιδιορθώσετε κάποιο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε με τη συσκευή, τώρα υπάρχει ένας τρόπος για να έρθετε σε επαφή με την εταιρεία ανά πάσα στιγμή.
Η Microsoft εγκαινίασε πρόσφατα ένα νέο λογαριασμό στο Twitter που επιτρέπει στους πελάτες της να κάνουν ερωτήσεις και να παίρνουν γρήγορες λύσεις για τα προβλήματά τους, διασφαλίζοντας έτσι την άμεση επαφή με τους χρήστες των tablet συσκευών της.
Ο λογαριασμός @SurfaceSupport, είναι επίσης πολύ πιθανό να παρέχει πληροφορίες σχετικά με νέες εκδόσεις του firmware, ενημερωμένες εκδόσεις κώδικα και διάφορα θέματα που αφορούν τα tablet της εταιρείας.
Ακολουθήστε λοιπόν τον λογαριασμό @SurfaceSupport στο Τwitter για γρήγορες λύσεις στα ζητήματα που αντιμετωπίζετε με το tablet σας.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]