Μία νέα έρευνα της GlobalWebIndex έρχεται να ενισχύσει την άποψη μας πως τα Social Media έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας. Άλλωστε, γι’αυτό δημιουργήθηκε εξαρχής και το Social Media Life, για να συμβαδίζουμε με τις εξελίξεις και να αξιοποιούμε τα Κοινωνικά Δίκτυα, τους messengers και οτιδήποτε άλλο ανήκει στον χώρο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η GlobalWebIndex αναφέρει μέσα στην έρευνα της πως ο μέσος χρήστης του ίντερνετ διαθέτει 5,54SociaΙ Media λογαριασμούς, ενώ είναι ενεργός περίπου στους μισούς από αυτούς, δηλαδή στους 2.8. Αυτό σημαίνει πως οι χρήστες δοκιμάζουν, όμως δεν υιοθετούν ό,τι δοκιμάζουν, κάτι το οποίο ακούγεται λογικό.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει να εστιάσουμε στις ηλικίες 16-24 ετών και 25-34 ετών. Το πρώτο ηλικιακό group διαθέτει τους περισσότερους λογαριασμούς Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (6,6), ενώ το δεύτερο ηλικιακό group είναι το πιο ενεργό (4,2). Αυτό μας δίνει να καταλάβουμε πως μπορεί οι πιο νέοι να δοκιμάζουν ολοένα και περισσότερο, όμως η αμέσως επόμενη γενιά υιοθετεί περισσότερους SociaΙ Media λογαριασμούς, κάτι το οποίο ίσως οφείλεται και στη χρήση του LinkedIn, ενός επαγγελματικού Κοινωνικού Δικτύου το οποίο αποφεύγουν οι πολύ νέοι.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]