Η AMD είναι πεπεισμένη πως με τα Mantle και DX12 APIs, τα games θα βλέπουν όλη την VRAM σε CrossFireX configurations. Ο Robert Hallock ανέφερε σε Tweet του πως σύντομα θα ξεχάσουμε τον τρόπο που λειτουργεί το CrossFireX καθώς τα νέα APIs θα βοηθήσουν στη δημιουργία ενός ενοποιημένου pool μνήμης, δίνοντας έτσι περισσότερη Video RAM στα games. Μέχρι σήμερα κάθε GPU σε ένα SLI/CrossFireX setup κρατούσε ένα αντίγραφο του ίδιου αρχείου στην μνήμη της, περιορίζοντας έτσι την συνολική μνήμη, στο μέγεθος της μίας κάρτας. Σύμφωνα όμως με τα λεγόμενα του Hallock, το Mantle API θα είναι το πρώτο που θα αλλάξει αυτή τη συμπεριφορά, για παράδειγμα, κάθε GPU θα αναλάμβανε την μισή οθόνη, οδηγώντας έτσι σε υψηλότερες επιδόσεις. Επίσης με το Mantle μπορούμε να τοποθετήσουμε συγκεκριμένα αντικείμενα σε κάθε GPU, καθώς το API δίνει μεγαλύτερο έλεγχο σε κάθε GPU και στο τι μπορεί να αποθηκευτεί σε αυτήν.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]