Το Fortress Fallout είναι ένα παιχνίδι ενός indie δημιουργού, του Jordan «Captain Sparklez» Maron, το οποίο δέχτηκε σφοδρότατη επίθεση από το νομικό τμήμα της Zenimax/Bethesda. Ουσιαστικά, η επιστολή που έφτασε στον ανύποπτο developer, έλεγε: «εμείς βγάζουμε τα παιχνίδια Fallout, εμείς έχουμε τα δικαιώματα, άλλαξε όνομα του παιχνιδιού, αλλιώς θα βρεθείς στον πάτο ραδιενεργής λίμνης και οι συγγενείς σου θα φαγωθούν από rad scorpions». Εντάξει, δεν έγραφε ακριβώς έτσι, αλλά του ζητήσαν να αλλάξει όνομα. To παιχνίδι βγαίνει για iOS/Android μέσα στους επόμενους μήνες, ως free-to-play τίτλος. Σκοπός του παίκτη στο παιχνίδι είναι να φτιάξει έναν πύργο, με τον οποίο πολεμάει έναν άλλον παίκτη (ο οποίος έχει ήδη φτιάξει τον δικό του πύργο). Το Fortress Fallout δεν είχε καμία σχέση με τα αγαπημένα παιχνίδια Fallout. Ο developer πάντως δεν είχε επιλέξει τον τίτλο για να πάει κόντρα στην Bethesda: το αντίθετο έγινε, αφού η ονομασία του παιχνιδιού προέκυψε από ψηφοφορία των υποστηρικτών (άλλοι πιθανοί τίτλοι, για παράδειγμα, ήταν τα Τower Trouble, Turret Storm, κ.λπ). O Maron φυσικά θα αλλάξει όνομα, αφού μάλλον δεν θα έχει το budget για να εναντιωθεί στην Zenimax και να πολεμήσει για τα δικαιώματα χρήσης μιας απλής λέξης της αγγλικής γλώσσας. Πάντως, όσο και αν αγαπάμε τα παιχνίδια αυτά, λίγο τραβηγμένη η κίνηση εκ μέρους Zenimax, δεν νομίζετε;
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]