Η LG Electronics (LG) παρουσίασε στη Σεούλ τη νέα σειρά τηλεοράσεων για το 2015, ανακοινώνοντας παράλληλα τη νέα στρατηγική ‘dual premium’, σύμφωνα με την οποία η εταιρεία θα αξιοποιήσει τα μοντέλα του 2015 προκειμένου να επικεντρωθεί στο premium κομμάτι της αγοράς τηλεοράσεων. Με τη στρατηγική dual premium, η LG είναι βέβαιη ότι θα διασφαλίσει την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά των premium TVs με τις συσκευές τεχνολογίας OLED, ενώ ταυτόχρονα θα διευρύνει το μέγεθος της κατηγορίας των premium συσκευών, ώστε να δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες για τις νέες τηλεοράσεις PRIME UHD.
Εντελώς νέο επίπεδο οθόνης, με τέλειο μαύρο και τέλεια χρώματα
Η LG προχώρησε στα αποκαλυπτήρια μιας εντελώς νέα σειράς τηλεοράσεων OLED, η οποία περιλαμβάνει μοντέλα με επίπεδες και κυρτές οθόνες 55, 65 και 77 ιντσών. Η εταιρεία παρουσίασε επίσης για πρώτη φορά τη νέα της φιλοσοφία ‘ABCD’, η οποία ενσωματώνει τα κύρια πλεονεκτήματα των κορυφαίων τεχνολογιών OLED της LG:
■ Γωνία Θέασης (Angle – A): Με τις νέες τηλεοράσεις LG OLED, ακόμη και οι θεατές που κάθονται μακριά από τον κεντρικό άξονα της συσκευής απολαμβάνουν εξαιρετική ποιότητα εικόνας.
■ Απόδοση Μαύρου και Χρωματικής Παλέτας (Black – B, και Color – C): Η νέα σειρά OLED ενσωματώνει μια σειρά προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως η αποκλειστική τεχνολογία WRGB OLED της LG, η οποία εξασφαλίζει τέλειο μαύρο, εντυπωσιακά ζωντανά χρώματα και άπειρο λόγο αντίθεσης.
■ Σχεδιασμός (Design – D): Η σχεδιαστική φιλοσοφία LG Art Slim εστιάζει στην κατασκευή της λεπτότερης δυνατής τηλεόρασης, διατηρώντας παράλληλα τη απλή και απέριττη συνολική αισθητική των συσκευών.
Τον περασμένο Ιανουάριο, ο συνδυασμός των κορυφαίων αυτών τεχνολογιών οθόνης, χάρισε στις τηλεοράσεις LG OLED το Βραβείο CES 2015 στην κατηγορία της ‘Καλύτερης Συσκευής TV’. Επιπλέον, ενώ συνεχώς περισσότερο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας αρχίζει να είναι διαθέσιμο, η LG περιμένει ότι οι πωλήσεις των εντυπωσιακών τηλεοράσεων OLED θα ακολουθούν ανοδική πορεία, καθώς οι καταναλωτές θα αναζητούν συσκευές υψηλότερης ποιότητας για να μπορούν να παρακολουθούν υλικό αυτής της κατηγορίας. Με αυτά κατά νου, η LG σχεδιάζει να επεκτείνει τη γκάμα των τηλεοράσεων OLED στην κορεατική αγορά, από πέντε σε δέκα μοντέλα, ώστε να προσφέρει στους καταναλωτές της περισσότερες δυνατότητες επιλογής μιας premium TV.
PRIME UHD TV για ζωντάνια σε κάθε χρώμα
Οι τηλεοράσεις PRIME UHD της LG, οι οποίες τοποθετούνται μια κατηγορία επάνω από τις ULTRA HD, αξιοποιούν προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως οι τεχνολογίες ColorPrime και ULTRA Luminance, πάνελ 4K In-Plane Switching (IPS) και αλγόριθμο επεξεργασίας Prime Mastering Engine, προκειμένου να προσφέρουν στον καταναλωτή μια πραγματικά premium κινηματογραφική εμπειρία. Η τεχνολογία LG ColorPrime χρησιμοποιεί σωματίδια LED με επίστρωση φωσφόρου, ώστε να διευρύνει την παλέτα των χρωμάτων που είναι σε θέση να αποδώσει η οθόνη, αυξάνοντας έτσι το βάθος πεδίου και το ρεαλισμό της εικόνας. Η τεχνολογία ULTRA Luminance βελτιώνει τη φωτεινότητα και την ανάλυση της εικόνας, αναλύοντας διαρκώς τα πιο φωτεινά και τα πιο σκοτεινά σημεία του περιεχομένου, ενώ τo πάνελ 4K IPS της LG εξασφαλίζει κορυφαία ποιότητα εικόνας, με εξαιρετικά ευρεία γωνία θέασης. Τέλος, ο αλγόριθμος επεξεργασίας Prime Mastering Engine φροντίζει για τη βέλτιστη ρύθμιση των παραμέτρων λειτουργίας της τηλεόρασης, ώστε ο θεατής να απολαμβάνει εικόνα premium επιπέδου.
Επιπλέον, η τηλεόραση LG PRIME UHD (Μοντέλο 55UF950V) διαθέτει πάχος 8,5 χιλιοστών χάρη στον εντυπωσιακά λεπτό σχεδιασμό UltraSlim Design, τη στιγμή που οι συσκευές του ανταγωνισμού έχουν πάχος 40 και 50 χιλιοστών. Η ενσωματωμένη βάση LG Auditorium Stand ταιριάζει ιδανικά με το μεταλλικό φινίρισμα του πλαισίου γύρω από την οθόνη, ενώ παράλληλα συμπληρώνει το κεντρικό ηχητικό σύστημα της Harman / Kardon ακτινοβολώντας τον ήχο προς όλες τις κατευθύνσεις (sound reflector).
Κορυφαία εμπειρία χρήσης με το webOS 2.0
Το webOS 2.0, η νέα πλατφόρμα smart TV της LG, αποτελεί αναβάθμιση της -ιδιαίτερα επιτυχημένης- πρώτης έκδοσης του webOS user interface. Το WebOS σχεδιάστηκε, αρχικά, στο πλαίσιο της στρατηγικής “Make TV Simple Again”, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η όλο και μεγαλύτερη απογοήτευση που προξενούσε στους καταναλωτές η υπερβολικά πολύπλοκη δομή των μενού μιας σύγχρονης τηλεόρασης. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, οι πωλήσεις των Smart TVs που διαθέτουν τη νέα πλατφόρμα webOS αναμένεται να ξεπεράσουν το ένα εκατομμύριο μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2015.
«Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζουμε μια ολοκληρωμένη σειρά τηλεοράσεων με εκπληκτική ποιότητα εικόνας, δείχνοντας στην πράξη πώς ακριβώς αντιλαμβανόμαστε την έννοια των premium μοντέλων», δήλωσε ο κ. Brian Kwon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην LG Electronics Home Entertainment Company. «Με τις τηλεοράσεις LG OLED και PRIME UHD, το σήμα της LG εμπεδώνεται ως συνώνυμο της εικόνας υψηλής ποιότητας. Χάρη σε αυτές τις μοναδικές προτάσεις οικιακής ψυχαγωγίας, η LG κατακτά μία ιδιαιτέρως προνομιακή θέση στην κορυφή της αγοράς των premium τηλεοράσεων».
Η εμφάνιση των νέων premium τηλεοράσεων LG στις διεθνείς αγορές αναμένεται να ξεκινήσει στο τέλος Μαρτίου.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]