Όπως γνωρίζετε, τα Twitter analytics είναι διαθέσιμα για όλους τους χρήστες και όχι μόνο για τους διαφημιστές. Οποιοσδήποτε χρήστης βλέπει το Κοινωνικό Δίκτυο των 140 χαρακτήρων λίγο πιο σοβαρά και θέλει να μάθει την απόδοση των tweets του, μπορεί να επισκεφθεί τη σελίδα των analytics του λογαριασμού του.
Η ομάδα του Twitter ανακοίνωσε μία νέα και πιο συγκεντρωτική αρχική σελίδα για τη σελίδα των analytics, η οποία προηγουμένως είχε ως αρχική σελίδα τη δραστηριότητα στα tweets του χρήστη. Πλέον, η νέα αρχική σελίδα προβάλλει αρχικά μία προεπισκόπηση των τελευταίων 28 ημερών με τον αριθμό των tweets του χρήστη, τα impressions αυτών, τις επισκέψεις στο προφίλ του χρήστη, τα mentions, και τέλος τους συνολικούς followers.
Στη συνέχεια, η αρχική σελίδα προβάλλει τα μηνιαία στατιστικά του χρήστη, δείχνοντας συγκεντρωτικά στοιχεία για κάθε μήνα και χρήσιμες πληροφορίες όπως το καλύτερο tweet του χρήστη, το καλύτερο mention, τον καλύτερο follower, το καλύτερο media tweet, και τέλος το καλύτερο card tweet.
Η ανακοίνωσε της νέας αρχικής σελίδας των Twitter analytics ήρθε μαζί με την ανακοίνωση για γρηγορότερη προώθηση των tweets μέσα από τη σελίδα του tweet στη σελίδα του Κοινωνικού Δικτύου.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]