Η Microsoft ποντάρει πολλά στην ανάπτυξη του νέου API της, DirectX 12, το οποίο υπόσχεται τεράστιες βελτιώσεις σε σύγκριση με τον προκάτοχο του DirectX 11. Ήδη οι developers εργάζονται πυρετωδώς για να ξεκλειδώσουν πολλά από τα μυστικά που θα κρύβει το DirectX 12, ωστόσο η αλήθεια είναι ότι τα πρώτα παιχνίδια που θα εκμεταλλεύονται πλήρως το νέο API μάλλον θα καθυστερήσουν, για αυτό και οι gamers θα πρέπει να δείξουν λίγη παραπάνω υπομονή. To αφεντικό του Xbox, Phil Spencer, όταν ρωτήθηκε από έναν fan στο Twitter για το τι μέλλει γενέσθαι με τα DirectX 12-based games εκείνος τόνισε με τη σειρά του ότι τα DirectX 12 παιχνίδια (τα οποία δεν θα αποτελούν απλά ports DX 11 τίτλων) θα κάνουν την εμφάνιση τους στο Xbox One και στο PC στα τέλη του τρέχοντος έτους. Αν και ο Spencer δεν διευκρίνισε σε ποιο format αναφερόταν, το πιθανότερο είναι ότι οι πρώτοι DX 12 τίτλοι για την κονσόλα της Microsoft ενδεχομένως να καθυστερήσουν λιγάκι παραπάνω, εκτός ίσως από το Fable Legends που αναμένεται να είναι και ο τίτλος που ουσιαστικά θα σημάνει την εποχή του νέου API. Αναμφίβολα, μέσα στους επόμενους μήνες (και με την E3 να βρίσκεται μπροστά μας) σίγουρα θα μάθουμε περισσότερα τόσο για τις τίτλους που θα υποστηρίζουν το DirectX 12, όσο και για τις δυνατότητες του.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]