Η Amazon ανακοίνωσε το όραμά της για το μέλλον των online αγορών και το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι να αποδείξει ότι δεν πρόκειται για πρωταπριλιάτικο αστείο. Για να λήξει μια και καλή το ζήτημα έκανε δήλωση στους New York Times ότι δεν αστειεύεται.
Το Dash Button είναι μια μικρή πλαστική συσκευή με ενσωματωμένο Wi-Fi και χρησιμοποιώντας το κινητό συνδέεται στο Amazon. Μπορεί να τοποθετηθεί οπουδήποτε μέσα στο σπίτι και με το πάτημα του κουμπιού, πραγματοποιεί την παραγγελία.
Αντί λοιπόν να φτιάχνετε λίστες για το σούπερ μάρκετ για να αγοράσετε απορρυπαντικό ή χαρτί υγείας όταν τελειώσει, έχετε τοποθετημένο το Dash επάνω στο πλυντήριο ή στο μπάνιο και κάνετε την παραγγελία. Όταν πατηθεί το κουμπί γίνεται μια μόνο παραγγελία έτσι ώστε αν το παιδί το πατήσει 20 φορές να μην σας έρθουν 20 πακέτα απορρυπαντικό στο σπίτι. Κάθε φορά που γίνεται μια παραγγελία έρχεται ειδοποίηση στο κινητό, ενώ μπορεί να γίνει ακύρωση μέσα σε 30 λεπτά.
Η Amazon έχει ήδη συνάψει συμφωνίες με εταιρίες μεταξύ των οποίων είναι Gillette, Olay, Tassimo, Bounty.
Η νέα υπηρεσία ακούγεται πράγματι σαν πρωταπριλιάτικη φάρσα αλλά δεν είναι. Προς το παρόν τα Dash Buttons είναι διαθέσιμα μόνο για τους χρήστες Amazon Prime σε ΗΠΑ και Μ.Βρετανία και ο κάθε ένας μπορεί να έχει μέχρι 3 τέτοιες συσκευές στο σπίτι του.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]