Στη σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε υπό τον συντονισμό του γενικού γραμματέα του υπουργείου Δικαιοσύνης Νικ. Κανελλόπουλου, συμμετείχαν εκπρόσωποι του Πρωτοδικείου Πειραιά, των Δικηγορικών Συλλόγων Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Πειραιώς, καθώς και υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Δικαιοσύνης, κατά τη σύσκεψη «συζητήθηκαν εξαντλητικώς όλα τα νομικά και τεχνικά ζητήματα που ανακύπτουν κατά το σχεδιασμό και τη μελλοντική λειτουργία της επέκτασης του υφιστάμενου συστήματος ηλεκτρονικής κατάθεσης δικογράφων που λειτουργεί στα Πρωτοδικεία Αθηνών, Θεσσαλονίκης και πολύ σύντομα στο Πρωτοδικείο Πειραιώς, ώστε να μπορεί να "υποδεχθεί" προτάσεις και σχετικά έγγραφα».
Επίσης, αποφασίσθηκε «η σύσταση ειδικής επιτροπής για τον καθορισμό ενιαίου καταλόγου διαδικασιών και αντικειμένων ηλεκτρονικής κατάθεσης στα Πολιτικά δικαστήρια της χώρας, ενώ αποφασίσθηκε η άμεση τεχνική αναβάθμιση των εφαρμογών ηλεκτρονικής κατάθεσης των Πρωτοδικείων Αθηνών, Θεσσαλονίκης και Πειραιώς, προκειμένου αυτά να υποστηρίξουν τη διαδικασία κατάθεσης προτάσεων και σχετικών εγγράφων.
Τέλος, πάντα κατά την ανακοίνωση, «ομοφωνία, διαπιστώθηκε στο ζήτημα του ωραρίου λειτουργίας των ηλεκτρονικών εφαρμογών κατάθεσης, οι οποίες θα πρέπει να είναι προσβάσιμες καθημερινά και καθ' όλη τη διάρκεια του 24ώρου, με παράλληλη τήρηση των δικονομικών προθεσμιών».
Source: