Ένα νέο διαφημιστικό εργαλείο παρουσίασε το Foursquare εν ενόματι Pinpoint, το οποίο αξιοποιεί τις τοποθεσίες της γνωστής πλατφόρμας, προκειμένου να στοχοποιήσει χρήστες με βάση το που βρίσκονται.
Σύμφωνα με το Foursquare, το Pinpoint χρησιμοποιεί δεδομένα από 7 δισεκατομμύρια check-ins και 55 εκατομμύρια χρήστες, προκειμένου να συγκεντρώσει τα στοιχεία του. Τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν πληροφορίες όπως, πόσο συχνά κάποιοι καταναλωτές επισκέφθηκαν μια τοποθεσία, πόσο «πιστοί» είναι σε αλυσίδες καταστημάτων, καθώς και στοιχεία από τον τρόπο ζωής τους.
Το Foursquare, προκειμένου να μαζέψει στατιστικά στοιχεία, συνεργάστηκε με εταιρίες όπως η Samsung, η AT&T και η FedEx. Δείτε το παρακάτω video οπτικοποίησης των δεδομένων.
Η νέα πλατφόρμα Pinpoint, σχεδιάστηκε έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διαφήμιση σε πολλές συσκευές. Απ’ ότι φαίνεται, το Pinpoint θα αξιοποιήσει στο έπακρο τη βάση δεδομένων που χτίζει το Foursquare όλα αυτά τα χρόνια.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]