Η Google ανακοίνωσε μια μικρή, αλλά παρ’ όλα αυτά πολύ ενδιαφέρουσα αλλαγή στον τρόπο που εμφανίζει τις διευθύνσεις URL των ιστοσελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης σε κινητά.
Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα αναζήτησης θα εμφανίζουν το πραγματικό όνομα μιας ιστοσελίδας αντί του URL, μαζί με ότι η Google αποκαλεί «breadcrumb-like format» για την δομή των URL. Από τη δήλωση της Gοοgle:
Τα Well-structured URLs προσφέρουν στους χρήστες μια γρήγορη υπόδειξη σχετικά με το θέμα της σελίδας και πώς η σελίδα ταιριάζει μέσα στο website. Για να βοηθήσουμε τους mobile searchers να κατανοήσουν καλύτερα την ιστοσελίδα σας, όταν θα εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης για κινητά, έχουμε ενημερώσει τους αλγόριθμους που εμφανίζουν διευθύνσεις URL στα αποτελέσματα αναζήτησης ώστε να αντικατοπτρίζουν καλύτερα τα ονόματα των δικτυακών τόπων, με τη χρήση του πραγματικού ονόματος του site, αντί του domain name, και η δομή των URL από τις τοποθεσίες έχει σχηματιστεί σε ένα breadcrumbs-like format.
Μπορείτε να δείτε ένα παράδειγμα γι ‘αυτό στην παραπάνω φωτογραφία. Με το πράσινο κείμενο στα αποτελέσματα αναζήτησης τώρα εμφανίζεται μια προοδευτική λίστα των τμημάτων για την δομή των URL και όχι η ίδια η πλήρης διεύθυνση URL.
Επιπλέον, η Gοοgle ανακοίνωσε ότι θα εισάγει υποστήριξη για schema.org structured data για τους ιστοχώρους για να επισημάνει τους αλγορίθμους και το πώς θα πρέπει να χειρισθεί η αντικατάσταση των ονομάτων ιστοσελίδων και των δομών URL.
Όπως σημειώνει η Gοοgle, οι αλλαγές θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη των αναζητήσεων μέσω κινητού τηλεφώνου σταδιακά, ενώ οι αλλαγές στο όνομα της ιστοσελίδας είναι επί του παρόντος διαθέσιμες μόνο στις ΗΠΑ.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]