Εδώ και καιρό υπάρχει το ερώτημα αν η χρήση ad-blocking software όπως το AdBlock είναι νόμιμη ή αν θεωρείται κάτι σαν «κλέψιμο». Οι χρήστες επιλέγουν να προφυλαχθούν από τις διαφημίσεις, ενώ από την άλλη τα websites αναφέρουν ότι αυτή είναι η πηγή των εσόδων τους.
Το επιχείρημα είναι ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση με την χρήση ad-blocking λογισμικού είναι σαν να μπαίνεις σε ένα λεωφορείο και να μην θέλεις να πληρώσεις το αντίτιμο του εισιτηρίου.
Ωστόσο, γερμανικό δικαστήριο αποφάνθηκε ότι η χρήση ad-blocking software είναι καθόλα νόμιμη. Η υπόθεση που εκδικάστηκε αφορούσε την μήνυση που είχαν καταθέσει γερμανικές εφημερίδες – μεταξύ των οποίων οι Die Zeit και Handelsblatt – κατά του AdBlock Plus, ισχυριζόμενες ότι το browser plugin είναι προϊόν που βλάπτει τον ανταγωνισμό και ζημιώνει τις επιχειρήσεις τους. Ωστόσο το δικαστήριο είχε διαφορετική άποψη και θεωρεί ότι τέτοιου είδους software είναι νόμιμα.
Από την πλευρά του το AdBlock απαντά ότι η απόφαση του δικαστηρίου του Αμβούργου είναι καθοριστικής σημασίας καθώς το πιο σημαντικό είναι «να δίνεις στους χρήστες τη δυνατότητα να ελέγχουν τις οθόνες τους, να μπλοκάρουν ότι τους ενοχλεί και να προστατέψουν την ιδιωτικότητά τους».
Ωστόσο, η εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει τις φήμες-πληροφορίες που την θέλουν να δέχεται χρήματα από Google και Microsoft για να αφήσει τις διαφημίσεις τους να περάσουν.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]