Ένα από τα πράγματα για τα οποία μπορεί να υπερηφανευτεί η Google, είναι ότι προσφέρει την πλειονότητα των υπηρεσιών της δωρεάν. Προσφέρει πολυάριθμες υπηρεσίες όπως, δωρεάν email, δωρεάν λογισμικό για παραγωγικότητα, δωρεάν cloud αποθηκευτικό χώρο (μέχρι ένα σημείο), δωρεάν mobile λειτουργικό σύστημα, δωρεάν αναζήτηση και λοιπά.
Παρόλα αυτά η Google πρέπει να βγάλει από κάπου λεφτά, και τα λεφτά αυτά έρχονται κυρίως από τις στοχευμένες διαφημίσεις. Με την άνοδο των Ad blocking λογισμικών (λογισμικό το οποίο φιλτράρει τις διαφημίσεις ώστε να μην είναι ορατές από τον χρήστη), θα έλεγε κανείς ότι η Google βρήκε έναν λόγο να ανησυχεί και ότι θα ήταν αντίθετη με τέτοιου είδους λογισμικά.
Ωστόσο, αυτό φαίνεται να μην ισχύει, καθώς στην ετήσια συνάντηση των μετόχων ο CEO Larry Page, δήλωσε ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τέτοιου είδους λογισμικό. Σύμφωνα με τον Page, αυτό δείχνει στην βιομηχανία ότι οι διαφημίσεις πρέπει να παρουσιάζονται στον καταναλωτή με διαφορετικό τρόπο, από αυτόν που γίνεται σήμερα.
Συγκεκριμένα ανέφερε «Μέρος της βιομηχανίας πρέπει να εργαστεί καλύτερα, όσον αφορά στην παραγωγή διαφημίσεων που είναι λιγότερο ενοχλητικές, γρήγορες στην φόρτωση κλπ. Πρέπει να γίνουμε καλύτεροι συνολικά ως βιομηχανία»
Να συμπληρώσουμε ότι η Google είναι ανάμεσα στις εταιρείες που πληρώνουν υπηρεσίες όπως το AdBlock κάποιο ποσό ώστε οι διαφημίσεις τους να μην επηρεάζονται. Οπότε αυτός ίσως είναι ο λόγος που ο Larry Page δεν ανησυχεί τόσο πολύ, εφόσον είναι σε θέση να πληρώνει.
Τέλος στην Γερμανία υπήρξε μια δικαστική διαμάχη, ώστε να κριθεί αν η χρήση τέτοιου λογισμικού είναι νόμιμη, και το δικαστήριο αποφάνθηκε θετικά.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]