Στη διάρκεια του Microsoft Build conference είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε τα σχέδια της Microsoft για το μέλλον. Hololens, Edge browser, Universal apps για τα Windows 10, αλλά και DirectX 12 ήταν από τα θέματα που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον του κοινού. Ειδικότερα, η Square Enix σε συνεργασία με την Nvidia παρουσίασε ένα νέο tech demo των δυνατοτήτων του DirectX 12, το οποίο έκανε πολλά σαγόνια να πέσουν στο πάτωμα.
Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, τo WITCH-Chapter 0 [cry] παρουσιάζει in-game footage, όπου η κάθε σκηνή αποτελείται από 63 εκατομμύρια πολύγωνα, πετυχαίνοντας 6 με 12 φορές παραπάνω τις δυνατότητες του DirectX 11! O υπεύθυνος της Microsoft που παρουσίασε το εν λόγω DirectX 12 demo στάθηκε στο γεγονός ότι τα πολύτιμα εργαλεία του νέου API, ουσιαστικά λύνουν τα χέρια των game developers καθώς τους δίνουν τη δυνατότητα να αλλάζουν τα lighting effects και τις γωνίες της κάμερας με χαρακτηριστική ευκολία. Το WITCH-Chapter 0 [cry] demo έτρεχε σε ένα παντοδύναμο extreme PC που φόραγε 4 GeForce Titan X κάρτες γραφικών, αλλά ακόμη και έτσι το τελικό αποτέλεσμα σε visual επίπεδο μοιάζει πραγματικά να προέρχεται από άλλο πλανήτη! Το DirectX 12 θα περιλαμβάνεται στα Windows 10 και με βάση τα όσα ισχυρίζεται η Microsoft θα είναι ένα τεράστιο εξελικτικό βήμα σε σύγκριση με τον προκάτοχο του.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]