Το Facebook θα ξεκινήσει να φιλοξενεί απευθείας περιεχόμενο από...
μεγάλους οργανισμούς ενημέρωσης, επιβεβαιώνει σε ρεπορτάζ της η Wall Street Journal, ακόμη και από αυτόν τον μήνα.
To νέο χαρακτηριστικό θα ονομάζεται “Instant Articles” και σκοπό έχει να βοηθήσει τις εκδοτικές εταιρείες να μοιράσουν γρηγορότερα άρθρα τους μέσω του mobile Facebook app. Ανάμεσα στους πρώτους εκδότες που θα ξεκινήσουν να μοιράζουν το περιεχόμενο τους μέσω του Facebook είναι οι Buzzfeed, The New York Times, αναφέρει το ρεπορτάζ.
Το Facebook έχει προτείνει ένα ελκυστικό οικονομικό μοντέλο για να προσελκύσει τους εκδότες. Τα έσοδα από τις διαφημίσεις στα άρθρα στο Instant Articles θα πηγαίνουν εξολοκλήρου στις εκδοτικές εταιρείες, ενώ το Facebook θα έχει κέρδος από τον περισσότερο χρόνο που θα περνά ο χρήστης στο site.
To χαρακτηριστικό αυτό, σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερο έλεγχο που αναμένεται να έχει σύντομα ο χρήστης στο News Feed, θα επηρεάσει σημαντικά τον τρόπο και τον χρόνο που περνά ο χρήστης στο Facebook.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]