Ένα νέο διαφημιστικό format για τις mobile συσκευές παρουσίασε το Facebook, υποσχόμενο ότι θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να τοποθετούν τις διαφημίσεις τους σε ανεξάρτητες εφαρμογές (third-party apps) στο Facebook Audience Network.
Τα νέα διαφημιστικά πρότυπα (native ad templates) θα επιτρέπουν στους διαφημιστές να διαμορφώνουν από την γραμματοσειρά και τις διαστάσεις, μέχρι το χρώμα του background και του κουμπιού της διαφήμισης. Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται σαν υλικό της εφαρμογής παρά σαν τις διαφημίσεις που έχουμε συνηθίσει έως σήμερα με αποτέλεσμα, να μην ενοχλούν τον χρήστη που χρησιμοποιεί την εκάστοτε εφαρμογή. Επιπλέον, προστέθηκε πρότυπο διαφήμισης δυνατότητας οριζόντιου scroll ενώ δόθηκε η δυνατότητα ελέγχου για την σειρά εμφάνισης των διαφημίσεων.
HashTags: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]