Το Facebook τείνει να περιορισθεί στα οκτώ δευτερόλεπτα ως μέσος χρόνος αναμονής για να φορτώσει ένα άρθρο σε κινητές συσκευές με ένα νέο χαρακτηριστικό που ονομάζεται Instant Articles.
Το χαρακτηριστικό είναι τώρα στην μητρική iOS app του Facebook. Με το Instant Articles, το Facebook θα φιλοξενήσει περιεχόμενο απευθείας στους διακομιστές του, με εννέα δημοσιεύσεις σήμερα και τη συμμετοχή στο πρόγραμμα: οι New York Times, το National Geographic, BuzzFeed, NBC, The Antlantic, The Guardian, BBC News, Spiegel και Bild. Οι εκδότες θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν ένα προσαρμοσμένο σύνολο εργαλείων προσαρμοσμένων ώστε να παραδώσουν συμμετοχικό περιεχόμενο, συμπεριλαμβανομένων βίντεο autoplay, διαδραστικούς χάρτες, λεζάντες ήχου και in-line σχόλια:
”Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι λαμβάνουν τα νέα τους στις κινητές συσκευές τους , θέλουμε να καταστήσουμε την εμπειρία αυτών πιο γρήγορη και πιο πλούσια στο Facebook. Οι άνθρωποι μοιράζονται πολλά άρθρα στο Facebook, ιδιαίτερα στο κινητό app μας. Μέχρι σήμερα, όμως, αυτές οι ιστορίες λαμβάνουν κατά μέσο όρο οκτώ δευτερόλεπτα για να φορτώσουν, με μεγάλη διαφορά τον πιο αργό ενιαίο τύπο περιεχομένου στο Facebook. Το Instant Articles καθιστά την εμπειρία ανάγνωσης δέκα φορές πιο γρήγορη από ό, τι το πρότυπο άρθρων στις ιστοσελίδες.”
Οι εκδότες υπογράφουν ότι το πρόγραμμα θα είναι σε θέση να βγάζει κέρδος από το περιεχόμενό του
”Σχεδιάσαμε το Instant Articles για να δώσει στους εκδότες τον έλεγχο πάνω τις ιστορίες τους, την εμπειρία του brand και τις ευκαιρίες νομισματοποίησης. Οι εκδότες μπορούν να πωλούν διαφημίσεις σε άρθρα τους και να διατηρήσουν τα έσοδα, ή μπορούν να επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν το ακροατήριό του Δικτύου του Facebook για να έχει κέρδος το απούλητο απόθεμα. Οι εκδότες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να παρακολουθουν τα δεδομένα και την κυκλοφορία μέσω της comScore και άλλων εργαλείων analytics .”
Το Facebook είναι πρόθυμο να παραιτηθεί από τα έσοδα από τα Instant Articles όπως το χαρακτηριστικό αυτό έχει τη δυνατότητα να αυξήσει δραματικά τα στοιχεία εμπλοκής των χρηστών του κοινωνικού δικτύου. Σύμφωνα με το Pew Research Center, σχεδόν το ένα τρίτο των Αμερικανών λαμβάνουν τις ειδήσεις τους κατευθείαν από το Facebook, καθιστώντας το μια προσοδοφόρα πλατφόρμα για τους εκδότες να φιλοξενήσουν το περιεχόμενό τους. Το κοινωνικό δίκτυο είναι – για την ώρα-ον – αφήνοντας τους εκδότες να διατηρούν τα έσοδα που βγάζουν πουλώντας απευθείας τις διαφημίσεις τους, αλλά δεν υπάρχει ρητό αν αυτό θα ισχύσει εάν η δυνατότητα απογειωθεί.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]