Η Nvidia ανακοίνωσε την κυκλοφορία του GameWorks VR, ενός ολοκληρωμένου προγράμματος υποστήριξης για Virtual Reality εξοπλισμό δηλώνοντας ότι αυτό θα «χαράξει το δρόμο για την Εικονική Πραγματικότητα». Το GameWorks VR σκοπεύει να βοηθήσει τους προγραμματιστές παιχνιδιών να δημιουργήσουν την καλύτερη εμπειρία με τις GeForce GPUs.
Το πρόγραμμα GameWorks VR περιλαμβάνει:
NVIDIA Multi-Res Shading (MRS): Μια καινοτομία τεχνικής για rendering όπου το κάθε κομμάτι της εικόνας που αναπαράγεται και δημιουργείται εκείνη τη στιγμή προσαρμόζεται σε μια ανάλυση που ταιριάζει στο αντίστοιχο τοπίο της τελικής εικόνας της Εικονικής Πραγματικότητας (Ε.Π.). Αυτό γίνεται μέσω χρήσης του multi projection που προσφέρει η GeForce GTX 980 Ti.
VR SLI: Για την καλύτερη απόδοση της Ε.Π. είναι δυνατή η χρήση δύο καρτών γραφικών σε SLI, με κάθε μία να αντιστοιχεί στο κάθε μάτι για καλύτερη στερεοφωνική εμπειρία.
Context Priority: Ενεργοποιεί τον έλεγχο στον επεξεργαστή γραφικών να ορίσει τις προτεραιότητες της ουράς επεξεργασίας για την καλύτερη τελική εικόνα, εκμηδενίζοντας παράλληλα την καθυστέρηση της εμφάνισης εικόνας.
Direct Mode: Ορίζει το VR headset σας σαν συσκευή plug&play. Την συνδέετε και αυτομάτως αναγνωρίζεται από το πρόγραμμα σαν VR headset και όχι σαν οθόνη.
Front Buffer Rendering: Τεχνολογία που δεν επιτρέπει να εμφανιστούν πολλές μαύρες οθόνες κατά τη διάρκεια της αναπαραγωγής του VR, δημιουργώντας την καλύτερη δυνατή άνεση στον κόσμο της Ε.Π.
Απαραίτητο Hardware για τη χρήση Oculus Rift VR Headset:
GPU: NVIDIA GTX 970/ AMD 290 ή/και παραπάνω
CPU: Intel i5-4590 ή/και παραπάνω
RAM: 8GB και παραπάνω
Συμβατές θύρες εξόδου εικόνα HDMI 1.3
2x USB 3.0 θύρες
Windows 7 SP1 ή και πιο καινούεργιες εκδόσεις OS.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]