Μετά από τόσα χρόνια παρουσίας, το Facebook παραμένει το πιο ευρέως διαδεδομένο κοινωνικό δίκτυο για τους Β2C και B2B marketers. Με τα επίπεδα χρήσης να φτάνουν το 96% και 88% στις εταιρίες B2C και B2B αντίστοιχα, το Facebook εξακολουθεί να είναι ένα πολύ σημαντικό κοινωνικό δίκτυο.
Όταν όμως τέθηκε το ερώτημα στους B2B marketers για το ποιο κοινωνικό δίκτυο θα ήταν μονόδρομος για αυτούς, τότε η απάντησή τους άλλαξε τα δεδομένα, με το LinkedIn να είναι το πιο σημαντικό γι’ αυτούς.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]