Linux-Team - Information Technology Forum - Ελληνικό Τεχνολογικό Φόρουμ


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

 AMD: Δεν θα υποστηρίζουν όλες οι GPU πλήρως το DX12

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δημοσίευση #1
 Dark-Avenger

Dark-Avenger
Forum Founder
Forum Founder
AMD: Δεν θα υποστηρίζουν όλες οι GPU πλήρως το DX12 Amd-gpu-dx12-1

Η αρχιτεκτονική της AMD στις κάρτες γραφικών Graphics Core Next (GCN) δε θα υποστηρίζει πλήρως την API DX12 (DirectX 12), αλλά μέρος αυτής, σύμφωνα και με σχόλια του υπεύθυνου marketing της εταιρείας, Robert Hallock.

Η αρχιτεκτονική GCN θα υποστηρίζει μόνο ένα μέρος του κώδικα Direct3D ως το 12_0. Για τον κώδικα 12_1 που περιέχει τρεις ακόμη λειτουργίες που κάνουν τη διαφορά, περιμένουμε να γίνει γνωστό ποιες κάρτες θα το υποστηρίξουν, αλλά με βεβαιότητα σας λέμε πως από πλευράς Nvidia θα υπάρχει πλήρης υποστήριξη από τις κάρτες της σειράς 900, με κωδική ονομασία Maxwell.

Οι τρεις λειτουργίες που αναφέραμε πως βρίσκονται στον κώδικα του Direct3D 12_1 είναι ονομαστικά οι Volume Tiled-Resources, Conservative Rasterization και Rasterizer Ordered Views. Αλλά ας δούμε τι χάνουν οι AMD Gamers και περιγραφικά:

– To Volume Tiled-Resources είναι μια εξέλιξη του παλιού tiled-resources, κατά το οποίο η κάρτα γραφικών αναζητά και φορτώνει μόνο εκείνα τα τμήματα από τα μεγάλα μεγέθη λεπτομερειών που είναι σχετικά με το περιβάλλον που μετατρέπει σε 3D, αντί να φορτώνει όλες τις λεπτομέρειες στη μνήμη. Σκεφτείτε το σαν ένα σύστημα εικονικής μνήμης για λεπτομέρειες γραφικών. Αυτό μειώνει κατά πολύ τη χρήση της μνήμης και την κατανάλωση του bandwidth ανάγνωσης γραφικών. Το Volume Tiled-Resources είναι ένας τρόπος για να αναζητά τμήματα από λεπτομέρειες γραφικών όχι μόνο στους άξονες Χ και Υ, αλλά προσθέτει και την τρίτη διάσταση.

– Το Conservative Rasterization είναι ένα μέσο για να σχεδιάζονται πολύγωνα με επιπρόσθετα εικονοστοιχεία που κάνουν πιο εύκολο δύο πολύγωνα να επιδράσουν το ένα με το άλλο σε δυναμικά αντικείμενα. (όσοι ξέρουν από σχεδιασμό γραφικών αναγνωρίζουν τα πολύγωνα)
Το Rasterizer Ordered Views είναι ένα μέσο για να βελτιστοποιήσει το φόρτο του ράστερ ιεραρχικά ώστε να φαίνεται πως είναι μέσα σε ένα αντικείμενο. Η ουσιαστική του εφαρμογή περιλαμβάνει καλύτερες σκιάσεις στο γραφικό περιβάλλον. (το ράστερ στο σχεδιασμό είναι η επεξεργασία στη βάση των πίξελ μιας εικόνας)

Οι AMD κάρτες που υποστηρίζουν κώδικα DX12:

AMD: Δεν θα υποστηρίζουν όλες οι GPU πλήρως το DX12 AMD-DX12-GPU-compatible

Oι NVIDIA κάρτες που υποστηρίζουν κώδικα DX12:

AMD: Δεν θα υποστηρίζουν όλες οι GPU πλήρως το DX12 NVIDIA-DX12-GPU-compatible

[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Ωχ! Φαίνεται ότι κάτι πήγε στραβά ...

[#10425]

Ο διαχειριστής έχει μπλοκάρει την προβολή των θεμάτων στους επισκέπτες, μόνο τα μέλη μπορούν να δουν αυτό το πεδίο.


Χρήσιμοι Σύνδεσμοι: