Στην E3 είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε και το έτερο “ποδοσφαιράκι” πέραν του FIFA 16, το PES 2016. Η Konami φέτος βασίστηκε στην περυσινή έκδοση του παιχνιδιού, επιλέγοντας να “πατήσει” στη Fox Engine του PES 2015 και να κάνει βελτιώσεις πάνω της. Βγαίνοντας από τη φυσούνα στον αγωνιστικό χώρο, τα όσα θα δείτε θα σας ικανοποιήσουν πλήρως. Έχει γίνει δουλειά τόσο στον αγωνιστικό χώρο όσο και στον περιβάλλοντα χώρο με τη γενικότερη εικόνα να είναι αμιγώς ποδοσφαιρική και άκρως… τηλεοπτική. Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση ή ορθότερα βελτίωση του παιχνιδιού σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι η A.I. και ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται οι παίκτες χωρίς τη μπάλα. Όταν επιτίθεστε θα δείτε τους συμπαίκτες σας να παίρνουν μέτρα μαζί σας στο γήπεδο, προσπαθώντας παράλληλα να κάνουν κινήσεις στον κενό χώρο. Στην άμυνα τώρα, θα κοιτάξουν να κλείσουν τυχόν “τρύπες”, μαρκάροντας παράλληλα όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται τους αντιπάλους τους.
Γενικότερα, οι 22 ψηφιακοί παίκτες θα κάνουν στα γήπεδα του PES 2016 κινήσεις παρόμοιες με εκείνες που κάνουν οι… πραγματικοί συνάδελφοί τους. Στα εντυπωσιακά στοιχεία του τίτλου θα βάζαμε και τον καιρό ο οποίος πλέον είναι δυναμικός: μπορεί π.χ. στο πρώτο ημίχρονο το γήπεδο να είναι στεγνό, ωστόσο στην πορεία να αρχίσει να βρέχει, επηρεάζοντας έτσι τη συμπεριφορά των παικτών! Οι άνθρωποι της Konami υποστήριζαν ότι φέτος εστίασαν στο gameplay και όχι άλλους τομείς που θα ήθελαν οι φαν του παιχνιδιού (βλ. licenses). Κοσμοϊστορικές διαφορές με πέρυσι βέβαια, δεν είδαμε. Υπάρχει ένα μεγαλύτερο ρεπερτόριο στις ντρίπλες, ιδίως για τους παίκτες που “το ‘χουν” (βλ. Νεϊμάρ, Μέσι, Κριστιάνο & Σία) ενώ και οι κινήσεις τους δένουν πολύ καλύτερα η μία με την άλλη με το τελικό αποτέλεσμα να βγάζει μια φυσικότητα που πέρυσι, ας πούμε, δεν υφίστατο. Στο PES 2016 μάλιστα θα έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο θα πανηγυρίσει ο σκόρερ σας.
Προβληματάκια για κάποιον που αποζητά έναν ρεαλιστικό εξομοιωτή ποδοσφαίρου εξακολουθούν να υπάρχουν: οι μεταβιβάσεις των τερματοφυλάκων δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, τα κοντρόλ μετά από συγκεκριμένες πάσες το ίδιο ενώ και οι διαιτητές συνεχίζουν να συγχωρούν τάκλιν που σηκώνουν… αυτόφωρο σε περίπτωση πλεονεκτήματος. Αν συνυπολογίσει κανείς και τις περιορισμένες ομάδες με πραγματικά στοιχεία (έχει ανανεωθεί το deal με την ΟΥΕΦΑ για Τσάμπιονς Λιγκ και Γιουρόπα Λιγκ αλλά πέραν τούτου, ουδέν νεότερο), τότε τα όσα χρήζουν διόρθωσης στο PES 2016 είναι μάλλον αρκετά. Το τελευταίο μετριάζουν κάπως τα επεξεργάσιμα option files που χάρη και στην όρεξη της κοινότητας των φίλων του παιχνιδιού, μπορούν να σώσουν την κατάσταση.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]