Η ομάδα ψυχολόγων του Facebook πειραματίζεται με τα συναισθήματα και τη διάθεση 700.00 χρηστών του κοινωνικού μέσου.
Τα συναισθήματα είναι μεταδοτικά. Αυτό είναι γνωστό. Η ομάδα ψυχολόγων του Facebook πειραματίζεται με σχεδόν 700.000 αγγλόφωνους χρήστες [689.003] του Facebook για να διαπιστώσει αν αυτό ισχύει και για την αλληλεπίδραση του χρήστη με το News Feed.
Για μία εβδομάδα οι μερικοί από τους 700.000 χρήστες έβλεπαν λιγότερα posts με αρνητικές συναισθηματικά λέξεις, ενώ άλλοι έβλεπαν λιγότερα posts με θετικές συναισθηματικά λέξεις.
Το αποτέλεσμα του πειράματος λέει ότι "οι χρήστες είναι πιθανότερο να χρησιμοποιήσουν θετικές λέξεις στα posts τους στο Facebook, αν έχουν εκτεθεί σε λιγότερα αρνητικά posts κατά την εβδομάδα του πειράματος, και το αντίστροφο. Η επίδραση που παρατηρήθηκε ήταν ποικίλη - από 10% - 90% -, αλλά σημαντική".
Αν πιστεύετε ότι με τα πειράματα αυτά το Facebook παραβιάζει κάποια από τα δικαιώματα, τότε μάλλον πρέπει να διαβάσετε καλύτερα τους όρους και τις προϋποθέσεις που καλείται να συμφωνήσει ο κάθε χρήστηςε του κοινωνικού αυτού μέσου. Μεταφράζουμε από το σχετικό αγγλικό κείμενο, όπου αναφέρεται ότι ο χρήστης συμφωνεί "να χρησιμοποιηθούν οι πληροφορίες του για εσωτερικές λειτουργίες, στις οποίες περιλαμβάνονται η επίλυση προβλημάτων, η ανάλυση δεδομένων, τα test, η έρευνα και η βελτίωση της υπηρεσίας".
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]