To Facebook επανασχεδιάζει το λογότυπο του με στόχο να γίνει πιο φιλικό.
Το Facebook αποφάσισε να παρουσιάσει νέο λογότυπο. Η βασικότερη διαφορά του παλιού με το νέο λογότυπο εντοπίζεται στο α, αλλά δεν είναι η μοναδική. Τα γράμματα στο νέο λογότυπο είναι πιο λεπτά, μάλλον για να διακρίνονται ευκολότερα σε φορητές συσκευές με οθόνες χαμηλής ανάλυσης.
Ο Josh Higgins από το Facebook λέει στο Brand New ότι η εταιρεία αποφάσισε “να εκμοντερνίσει το λογότυπο του κοινωνικού μέσου για να δείχνει περισσότερο φιλικό και προσιτό”. O Josh Higgins λέει ότι πολλές εναλλακτικές κατευθύνσεις εξετάστηκαν, αλλά αποφασίστηκε μόνο να αλλάξει η γραμματοσειρά.
Το νέο λογότυπο αναμένεται να ντεμπουτάρει σύντομα. Δεν θα αλλάξουν όμως το favicon και το μεγάλο F που ήδη χρησιμοποιούνται.
Δείτε στο παρακάτω GIF τη σύγκριση του παλαιού και του νέου λογοτύπου του Facebook.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]