Γνωρίζοντας πολύ καλά πόση δύναμη διαθέτουν τα videos, το Facebook κάνει μια κίνηση ματ απέναντι στο YouTube, μοιράζοντας τα έσοδα του από τις διαφημίσεις των βίντεο, με τους δημιουργούς τους.
Συγκεκριμένα, κάθε φορά που κάποιος θα ανεβάζει βίντεο στο Facebook, θα λαμβάνει το 55% των εσόδων από τις διαφημίσεις, με το υπόλοιπο ποσό να παραμένει στην πλατφόρμα. Έτσι, το κοινωνικό δίκτυο θέλει να κάνει «πέρα» το YouTube, που κατέχει τα ηνία σε ότι έχει να κάνει με πλατφόρμες βίντεο και παράλληλα προσπαθεί να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για να προσεγγίσει ολοένα και περισσότερους publishers.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]