Το Facebook και το YouTube αντιπροσωπεύουν πλέον το 32% των δεδομένων που αποστέλλονται προς και από κινητές συσκευές, σύμφωνα με μια έκθεση από την Sandvine. Σε ατομικό επίπεδο, το μερίδιο του Facebook ήταν 26,9% για upstream traffic και είχε μερίδιο 14% για downstream traffic κατά τις περιόδους αιχμής στη Βόρεια Αμερική στις αρχές του τρέχοντος έτους, ενώ το YouTube είχε μόνο 3,7% μερίδιο για upstream traffic, αλλά μερίδιο 17,6% για downstream.
Με το υψηλό upstream traffic του Facebook, φαίνεται ότι οι χρήστες ανεβάζουν φωτογραφίες και βίντεο από φορητές συσκευές περισσότερο από ποτέ στο κοινωνικό δίκτυο. Το μερίδιο downstream traffic στο YouTube είναι ουσιαστικά αμετάβλητο από τον αριθμό της Sandvine από το προηγούμενο έτος, 17,7%.
Το ακόλουθο διάγραμμα, που δημιουργήθηκε από την statista, απαριθμεί τις 10 κορυφαίες διαδικτυακές υπηρεσίες ανάλογα με το μερίδιο κυκλοφορίας που διαθέτουν στα κινητά. Την πλήρης έκθεση μπορεί να τη δει κανείς στην ιστοσελίδα της Sandvine.