Όλα τα σημαντικά έσοδα των διαφημίσεων ανέβηκαν κατά 11%, και έφτασαν τα 16 δισεκατομμύρια.
Ο επικεφαλής της Google Finance, Ruth Porat, υπογράμμισε ότι ανέβηκε η διαφήμιση στο κινητό και το YouTube.
Οι μετοχές της Google αναρριχήθηκαν στο 7,5% στην αγορά μετά την πώληση των συναλλαγών, καθώς οι έμποροι χαιρέτισαν τα ευχάριστα μη αναμενόμενα αποτελέσματα.
Η τιμή της μετοχής είχε ήδη αυξηθεί κατά 3,5% τη διάρκεια των κανονικών ωρών συναλλαγής.
Οι διαφημιστές πληρώνουν τη Google μόνο όταν ένας χρήστης κάνει κλικ σε μια από τις διαφημίσεις του. Το κόστος ανά κλικ, ή η μέση τιμή των online διαφημίσεων, μειώθηκε στο τρίμηνο αλλά αντισταθμίστηκε από την αύξηση του όγκου των διαφημίσεων.
Τα διαφημιστικά έσοδα της Google είχαν αρχίσει να πιέζονται, καθώς οι έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες της μέσω των smartphones και των tablets, τα διαφημιστικά ποσοστά των οποίων τείνουν να είναι χαμηλά.
H αύξηση της τιμής της μετοχής της Google αντανακλά για πρώτη φορά μετά από αρκετά τρίμηνα το ανέβασμα των κερδών, όπως δήλωσε ο Victor Anthony, ο αναλυτής της Axiom Capital.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]