Λιγότερες από 10 ημέρες απομένουν μέχρι το επίσημο ντεμπούτο των Windows 10 και το τμήμα Marketing της Microsoft έχει βάλει τα δυνατά του για να κεντρίσει το ενδιαφέρον των users, πείθοντας τους να προβούν στην αγορά του νέου λειτουργικού. Η στρατηγική που αποφάσισαν να ακολουθήσουν αυτή τη φορά για την προώθηση των Windows 10 δεν βασίζεται σε κάποιο χαρούμενο tech geek που συνομιλεί με την Cortana ή σε κάποιο μεγαλοστέλεχος που στόχος του είναι να αναλύσει τα προτερήματα του νέου OS, αλλά στα νεαρά παιδιά που αν μη τι άλλο αποτελούν το "μέλλον".
Έτσι λοιπόν στα πρώτα διαφημιστικά spot των Windows 10 συμμετέχουν οι κλειδοκράτορες του αύριο, τα μικρά παιδιά τα οποία εφόσον μεγαλώνουν σε ένα τεχνολογικό περιβάλλον απαιτούν η τεχνολογία που τους παρέχεται να χαρακτηρίζεται από απλότητα και ευκολία στη χρήση. Υιοθετώντας μία πιο direct προσέγγιση και βάζοντας μπροστά το συναίσθημα η Microsoft με αυτό τον τρόπο προωθεί την ιδέα ότι το "μέλλον ξεκινάει τώρα", το οποίο αποτελεί και το κεντρικό slogan της πολυδάπανης διαφημιστικής καμπάνιας της . Σε αντίθεση με προηγούμενες καμπάνιες της Mcrosoft που ήταν περισσότερο tech-centric, εδώ στόχος είναι στο επίκεντρο της marketing εκστρατείας της να βρεθούν οι απλοί καθημερινοί άνθρωποι που κάνουν τη διαφορά.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]