Είναι γνωστό ότι εξαιτίας μίας απαγόρευσης 14 ετών, οι Κινέζοι gamers δεν μπορούσαν να γνωρίσουν τις κονσόλες της… Δύσης, καθώς απαγορευόταν δια ροπάλου η εισαγωγή τους. Το 2014 η κινεζική κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει στην άρση της συγκεκριμένης απαγόρευσης, για αυτό και για πρώτη φορά έκαναν την επίσημη τους εμφάνιση στην χώρα του Δράκου οι κονσόλες της Sony και της Microsoft.
Ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά δήλωσε σε μία συνέντευξη του ο Andrew House, CEO της Sony Computer Entertainment (SCEI), η πορεία του PlayStation 4 στην αγορά της Κίνας δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή, καθώς η κονσόλα της Sony δεν κατάφερε να δελεάσει τους Κινέζους gamers. Σχολιάζοντας το πρόβλημα των χαμηλών πωλήσεων, το στέλεχος της Sony τόνισε ότι δεν οφείλεται τόσο στη στρατηγική που ακολουθεί η Sony, αλλά στο αυστηρό σύστημα λογοκρισίας που υπάρχει στη Κίνα και το οποίο κάνει πολλούς τίτλους να μην κυκλοφορούν ποτέ. Σύμφωνα με τους νόμους που ισχύουν στη Κίνα, όλα τα video games θα πρέπει να πάρουν έγκριση από το υπουργείο πολιτισμού της Σαγκάης. Αυτή η διαδικασία συνήθως κρατάει ένα μήνα, όμως εάν η επιτροπή κρίνει ότι ένα game προσβάλλει τα ήθη της κινεζικής κοινωνίας, τότε δεν φτάνει ποτέ στα καταστήματα.
Παρά τις δυσκολίες, ο House τόνισε ότι η αγορά της Κίνας είναι πάρα πολύ σημαντική για την εταιρεία του, καθώς υπάρχει μεγάλη δυναμική (προφανώς από τη στιγμή που στην ασιατική χώρα ζουν 1.3 δισεκατομμύρια άνθρωποι), ενώ μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί μία πιο ισχυρή και ευκατάστατη μεσαία τάξη που αγαπάει τα προϊόντα ηλεκτρονικής ψυχαγωγίας. Υπολογίζεται ότι οι συνδυασμένες πωλήσεις του Xbox One και του PlayStation 4 δεν ξεπερνούν τις 550.000 units, ενώ η Nintendo είναι άγνωστο εάν τελικώς θα επεκταθεί στην κινεζική αγορά.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]