Αυτή τη στιγμή στο πεδίο του virtual reality δίνεται μία πραγματική μάχη από τους περισσότερους μεγάλους παίκτες της βιομηχανίας των νέων τεχνολογιών. Η Sony, η Oculus, η HTC, η Google και η Samsung και άλλες λιγότερο γνωστές εταιρείες επιχειρούν να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι της εικονικής πραγματικότητας, καθώς το VR ήδη "προβάρει" εδώ και καιρό τα ρούχα του "next big thing".
Αναμφίβολα, τα Virtual Reality tech projects κεντρίζουν το ενδιαφέρον και τραβούν τη προσοχή όλων των fans των νέων τεχνολογιών, ωστόσο το ερώτημα που τίθεται είναι κατά πόσο θα καταφέρει η συγκεκριμένη τεχνολογία να "πετύχει" ή εάν τελικά θα αποδειχθεί... πυροτέχνημα. Μία εικόνα για το πως μπορεί να εξελιχθούν τα πράγματα, μας δίνουν οι αναλυτές της εταιρείας Juniper Research, οι οποίοι εκτιμούν ότι μέχρι το 2020, οι κατασκευαστές θα έχουν καταφέρει να διαθέσουν στην αγορά 30 εκατομμύρια virtual reality headsets, με τα έσοδα για τη βιομηχανία να ξεπερνούν τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Αν και τα virtual reality headsets έχουν συνδεθεί με το gaming και την ψυχαγωγία γενικότερα, ωστόσο είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα χρησιμοποιηθούν για βιομηχανικούς και ιατρικούς σκοπούς. Σίγουρα είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε, ωστόσο από το 2016 που θα δούμε τα πρώτα VR headsets να κυκλοφορούν στην αγορά, θα μπορούμε να βγάλουμε και πιο ασφαλή συμπεράσματα.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]