Συγκεκριμένα, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν-ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, εκπόνησε την συγκεκριμένη έρευνα και παρατήρησε ότι το YouTube, έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις των χρηστών με ποσοστό 93%, ενώ στη δεύτερη θέση έρχεται το Facebook (82%) και στις επόμενες θέσεις ακολουθούν το Linkedin (61%), τα review pages (58%), τα blogs (49%) και το Twitter (46%).
Οπως αναφέρουν οι ερευνητές, ο λόγος που το Linkedin έχει φτάσει τόσο ψηλά στην Ελλάδα είναι η διαρκώς αυξανόμενη ανεργία, αφού τα κυριότερα χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μέσου είναι η προβολή των προσωπικών/ επαγγελματικών στοιχείων των χρηστών του και η επαγγελματική στήριξη των ατόμων που βρίσκονται στο δίκτυο τους.