Παρατηρούμε πως οι μεγάλοι κερδισμένοι είναι τα Facebook, Pinterest και StumbleUpon, με αύξηση της τάξης του 48,85%, 30,06% και 54,36% αντίστοιχα, από το Σεπτέμβρη έως το Δεκέμβρη του 2013. Αν και οι Facebook σελίδες βλέπουν μεγάλη μείωση στην απήχηση των δημοσιεύσεων τους, φαίνεται πως το δημοφιλέστερο Κοινωνικό Δίκτυο κατάφερε το μήνα Δεκέμβριο του 2013 να έχει το πιο μεγάλο referral traffic (15,44%) και μάλιστα πάνω από το διπλάσιο όλων των υπολοίπων Social Media μαζί (7,27%)! Κι αυτό το οφείλει στους χρήστες του, οι οποίοι συνεχίζουν να δημοσιεύουν ασταμάτητα συνδέσμους.
Από την άλλη πλευρά, οι μεγάλοι χαμένοι είναι τα YouTube, LinkedIn και Reddit, με μείωση της τάξης του 34,97%, 26,96% και 17,68% αντίστοιχα. Τέλος, το Google+ βλέπουμε πως μένει τελευταίο στην κούρσα, έχοντας αύξηση της τάξης του 18,98% η οποία στην πραγματικότητα είναι μόλις 0,01% και το Twitter να σημειώνει μικρή μείωση της τάξης του 4,31%.
Source: