Από την πλευρά του χρήστη, δε χρειάζεται να ρωτήσει κανέναν και να ψάξει πουθενά, αφού μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση σε WiFi μέσω ενός Κοινωνικού Δικτύου (Facebook ή Twitter) ή μέσω email. Φυσικά, υπάρχει και ο παραδοσιακός τρόπος μέσω κωδικού πρόσβασης για κάποιον ο οποίος δεν επιθυμεί τους προηγούμενους τρόπους. Από την πλευρά του επιχειρηματία, μπορεί και γνωρίζει καλύτερα τους πελάτες του, μεγαλώνει τις online social κοινότητες του και τελικά επιβραβεύει τους πιστούς πελάτες του. Όλα αυτά, μέσα από τη συσκευή Zoottle.
Το Social Media Life βρέθηκε στη χθεσινοβραδινή εκδήλωση του Zoottle στο κτίριο του Found.ation και σας παρουσιάζει περισσότερες πληροφορίες οι οποίες αφορούν τόσο την πλευρά του χρήστη-πελάτη, όσο και την πλευρά του επιχειρηματία.
Source: