Η Intel και η Microsoft αναμένεται να συμμαχήσουν με 3 μεγάλους κατασκευαστές PC για μια νέα μεγάλη διαφημιστική καμπάνια. Σκοπός της θα είναι να πληροφορήσουν τους υποψήφιους αγοραστές για όλα τα πράγματα τα οποία μπορούν να καταφέρουν με ένα μοντέρνο PC μιας και οι πωλήσεις έχουν πάρει την κάτω βόλτα ενώ τα smartphones ανεβαίνουν.
H καμπάνια με την ονομασία «PC Does What?» θα ανακοινωθεί σήμερα σε Webcast το οποίο παρουσιάζει τα μεγαλύτερα στελέχη του Marketing παγκοσμίως. Η διαφημιστική καμπάνια θα συνδιάζει διαφημίσεις στην τηλεόραση, στον έντυπο τύπο και στο internet.
Το ότι η Microsoft, Intel, HP, Dell και Lenovo θέλουν να δουν τις πωλήσεις τους να ανεβαίνουν δεν είναι καινούργιο, αλλά το ότι ενώθηκαν όλες μαζί για να το καταφέρουν είναι κάτι το οποίο δεν έχουμε ξαναδεί.
Ιστορικά, την διαφήμιση στην βιομηχανία των PC την είχαν αναλάβει η Intel και η Microsoft, οι οποίες και έχουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους από τους κατασκευαστές PC. Αλλά συνήθως συνεργάζονταν με κάποιον μεμονωμένο κατασκευαστή και όχι πολλούς μαζί. Και αυτή την φορά η Intel και η Microsoft δίνουν το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων για την διαφήμιση, με την Dell, Lenovo και HP να έχουν κάποια συμμετοχή.
Η διαφημιστική καμπάνια θα τρέξει αρχικά στις ΗΠΑ και την Κίνα, πληροφορώντας έτσι τους καταναλωτές για το τι PC χρειάζονται στην δουλειά και στο σπίτι. Επίσης η Intel αναφέρει ότι όταν κυκλοφόρησε την τελευταία οικογένεια επεξεργαστών, υπήρχαν 500 εκατομμύρια υπολογιστές οι οποίοι είχαν ξεπεράσει τα 5 χρόνια από την κυκλοφορίας τους.
Η διαφημιστική προσπάθεια έρχεται την ώρα που οι πωλήσεις υπολογιστών συνεχίζουν να πέφτουν, καθώς οι καταναλωτές χαλάνε τα λεφτά τους σε άλλες συσκευές, όπως smartphones, tablets και smart TVs. Η πρόβλεψη από την IDC κάνει λόγο για πτώση έως 8% μέχρι το 2017 οπότε και ίσως δούμε σταθεροποίηση.
Πάντως αν και δεν γνωρίζουμε επίσημα το ποσό που θα χαλάσουν για αυτή την διαφημιστική καμπάνια, πηγές κάνουν λόγο για «μεγάλο ποσό».
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]