NVIDIA &AMD δουλεύουν μαζί στο DirectX 12 Game AotS Το μεγαλύτερο ίσως χαρακτηριστικό του DirectX 12 είναι η δυνατότητα χρήσης καρτών γραφικών από τους δύο μεγάλους κατασκευαστές, AMD και NVIDIA, κάτι που βλέπουμε ήδη στο Ashes of the Singularity. Η Microsoft με το DirectX 12 δίνει αρκετές ελευθερίες στους προγραμματιστές, σχετικά με τον φόρτο εργασίας που "ρίχνουν" στην κάρτα γραφικών ενώ έχουμε αφιερώσει πολλά θέματα εξηγώντας πως λειτουργούν ορισμένες από τις τεχνολογίες. Το μεγαλύτερο όλων που είχαμε αναφέρει και πριν την είσοδο των Windows 10 στην αγορά, είναι η δυνατότητα χρήσης καρτών γραφικών διαφορετικών OEM. Έτσι μια Radeon R9 Fury X και μια GTX 980 Ti μπορούν να λειτουργήσουν αρμονικά, μόνο εάν το παιχνίδι υποστηρίζει αυτή τη λειτουργία. Το Anandtech ερευνά τις επιδόσεις στο συμβατό για την ώρα παιχνίδι Ashes of the Singularity, το οποίο βρίσκεται σε Early Access έκδοση από το Steam έναντι 40€, ενώ αναπτύσσεται από την Oxide.
Το game μας έχει απασχολήσει και στο παρελθόν όσον αφορά τις επιδόσεις κάθε κάρτας ξεχωριστά, όμως τώρα το Anandtech πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα ειδικά με το χαρακτηριστικό multi-GPU Explicit Multi-Adapter.
Το site βρήκε πως η GPU που τοποθετείται ως "πρώτη" στη μητρική παίζει σημαντικό ρόλο στις τελικές επιδόσεις, οι οποίες ξεπερνούν το 50% από μονή κάρτα. Συγκεκριμένα, έχοντας την Fury X ως τη κύρια κάρτα, τα αποτελέσματα ήταν ελάχιστα καλύτερα σε σχέση με το αντίθετο, ενώ αμφότεροι οι τρόποι λειτούργησαν κανονικά, χωρίς προβλήματα στο rendering, με τις δύο κάρτες γραφικών να παίζουν από 90 έως 100% στο usage όπως μετρήθηκε από το MSI Afterburner. Τα συμπεράσματα για την τεχνολογία, είναι άκρως θετικά και αναμένουμε τις εξελίξεις στον χώρο του PC Gaming.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]