Η ανάπτυξη εφαρμογών για smartphones δεν είναι εύκολη υπόθεση για τις εταιρείες οι οποίες επιθυμούν το καλύτερο αποτέλεσμα το συντομότερο δυνατόν. Έρευνα σχετικά με το ποιά πλατφόρμα είναι η καλύτερη για αυτή τη δουλειά έδειξε την υπεροχή του iOS έναντι του Android.
Η εταιρεία Infinum, πραγματοποίησε έρευνα επάνω σε δικά της projects και για τις δυο πλατφόρμες, με τις ομάδες των developers να καταγράφουν το χρόνο που χρειάστηκαν για να φέρουν εις πέρας το κάθε project καθώς και τις χιλιάδες γραμμές κώδικα που συνέταξαν για να αναπτύξουν τις ίδιες εφαρμογές για iOS και Android.
Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά μιας και για την ανάπτυξη ενός Android Application χρειάστηκαν να συνταχθούν 38% περισσότερες γραμμές κώδικα και 28% περισσότερες ώρες εργασίας. Συνεπώς, περισσότερος κόπος και μεγαλύτερο κόστος για την εταιρεία αφού θα πρέπει για τις ίδιες εφαρμογές, να πληρώσει περισσότερα χρήματα τους developers και να χρειαστεί περισσότερο χρόνο παράδοσης της εφαρμογής στον πελάτη.
Όπως είναι φυσικό, πολλοί θα αναρωτιούνται τους λόγους για αυτά τα αποτελέσματα, με το πρόβλημα να ξεκινάει από την ποσότητα του κώδικα που απαιτείται να συνταχθεί. Οι Android εφαρμογές συντάσσονται σε Java, η οποία ναι μεν είναι πιο στρωτή και ορθολογική στη σύνταξη έναντι της Objective-C και της Swift, με αποτέλεσμα για να λειτουργήσει κάποιο στοιχείο μέσα στην εφαρμογή πρέπει ο developer να αφιερώσει περισσότερο χρόνο για να γράψει περισσότερες γραμμές κώδικα και να διορθώσει ακόμα περισσότερα bugs τα οποία πιθανόν να προκύψουν.
Οι εξομοιωτές που υπάρχουν σε Android, για να δοκιμάζεται η εφαρμογή σε ένα εικονικό περιβάλλον ίδιο με το περιβάλλον χρήσης ενός smartphone πριν χρησιμοποιηθεί σε τελική μορφή, είναι πιο αργοί σε σύγκριση με αυτούς για iOS. Ως αποτέλεσμα έχουμε την καθυστέρηση της όλης ανάπτυξης του application. Πρόβλημα υπάρχει και με το αιώνιο πρόβλημα στον κόσμο του Android που ακούει στο όνομα Fragmentation, καθώς η εφαρμογή πρέπει να δοκιμαστεί για πολύ περισσότερες συσκευές, οι οποίες δεν έχουν την ίδια έκδοση Android, προσπαθώντας να λυθούν ακόμα περισσότερα προβλήματα που πιθανόν να εμφανιστούν. Επιπλέον προβλήματα προκύπτουν και με την XML η οποία πρέπει να γραφτεί πληκτρολογώντας τον κώδικα με τις τεχνικές που εφαρμόζονται να υπάρχουν σε πολύ μικρότερο βαθμό στο iOS.
Η έρευνα αυτή αναδικνύει το μεγαλύτερο «εχθρό» για τις εταιρείες που αναπτύσσουν εφαρμογές για πλατφόρμες smartphones, μιας και το χάσιμο χρόνου και χρήματος είναι αυτό που δε θέλουν όχι μόνο για τη ασφαλή λειτουργία τους σαν επιχειρήσεις αλλά και για την ικανοποίηση των πελατών οι οποίοι συνήθως δε δίνουν μεγάλη διορία αποπεράτωσης ενός project. Αναλογιζόμενοι το ότι η ανάπτυξη ενός application για iOS απαιτεί 500 ώρες εργασίας, ενώ για Android 650 ώρες εργασίας, δείχνει τη σοβαρότητα της κατάστασης και των προβλημάτων που πρέπει να λυθούν.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]