Έχουμε ήδη μπει στο τέταρτο τρίμηνο του 2015, το οποίο είναι πολύ σημαντικό για τους κατασκευαστές που ποντάρουν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους την περίοδο των γιορτών. Προς το παρόν όμως, έχουμε τα στοιχεία για τις επιδόσεις τους για το τρίτο τρίμηνο, όπου φάνηκε ότι η Samsung είχε την απόλυτη κυριαρχία.
Τα θετικά νέα για την ίδια είναι ότι πήρε την πρωτιά σε 5 από τις 6 μεγάλες αγορές. Η Samsung πούλησε τα περισσότερα smartphones σε Κεντρική και Νότια Αμερική, Δυτική Ευρώπη, Ανατολική Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, και σε περιοχές Ασίας-Ειρηνικού.
Ωστόσο, δεν κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση στην περιοχή της Βόρειας Αμερικής, κάτι που έγινε και πέρσι. Η Samsung βρίσκεται στην δεύτερη θέση με 26% της αγοράς και 7 μονάδες πίσω από την Apple. Μέσα στο τρίμηνο πούλησε 10.5 εκατ. smartphones, και δείχνει ότι τα νέα Samsung Galaxy S6 δεν κατάφεραν να σπάσουν την κυριαρχία της Apple.
Σύμφωνα με την Strategy Analytics, η Samsung αύξησε κατά 3 εκατ. τις πωλήσεις της σε Μ. Ανατολή και Αφρική, παίρνοντας το εντυπωσιακό 52% της αγοράς. Ωστόσο, δεν μας δίνει δεδομένα για το ποια μοντέλα πούλησαν και πόσο. Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού πούλησε 23.2 εκατ. συσκευές, 16.1 εκατ. σε Μ. Ανατολή και Αφρική, 15.3 εκατ. στη Δ. Ευρώπη, 11.8 εκατ. σε Κεντρική και Ν. Αμερική και 6.9 εκατ. στην Ανατολική Ευρώπη. Μέση Ανατολή και Αφρική, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Samsung.
Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής Android smartphones, η Samsung έχει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει τους τεράστιους αριθμούς πωλήσεων για να προωθήσει κι άλλες υπηρεσίες της όπως το Samsung Pay. Ωστόσο, σε αγορές όπως Β. Αμερική λόγω του ότι η υπηρεσία υποστηρίζεται από μικρό αριθμό ναυαρχίδων, δεν μπορεί ακόμη να την προωθήσει και να πάρει μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]