Το Facebook κυκλοφόρησε μια εφαρμογή για iPhone που ονομάζεται “Notify” και συλλέγει νέα και entertainment stories σε ένα news feed με περιεχόμενο που ανανεώνεται τακτικά.
Ανάμεσα στους 70 οργανισμούς που παρέχουν περιεχόμενο στο νέο εγχείρημα-news feed, είναι και το CNN, το Fox News, η Washington Post.
Όποιος εγκαταστήσει την εφαρμογή διαλέγει το δικό του «μείγμα» ειδήσεων, επιλέγοντας τις πηγές που τον ενδιαφέρουν. Η νέα εφαρμογή ανταγωνίζεται ανοιχτά το ‘Moments’ του Twitter και την υπηρεσία ‘News’ της Apple που δημιουργεί feeds από breaking stories.
Η τροφοδοσία ειδήσεων και ιστοριών θα μπορεί να προσαρμόζεται για τον κάθε χρήστη μέσα από διαφορετικές κατηγορίες, που θα συμπεριλαμβάνουν θέματα όπως ταινίες, μουσική, sports, νέα και celebrities, σύμφωνα με αναφορές του ίδιου του social network στο ιστολόγιό του.
Θα διατίθενται επίσης ιδιαίτερες κατηγορίες για καθημερινές ασκήσεις διαλογισμού, προβολή εικόνων από την Getty picture library που θα εμφανίζει εικόνες από την ίδια μέρα σε διαφορετικές φάσεις της ιστορίας.
Προς το παρόν η υπηρεσία “Notify” είναι διαθέσιμη μόνο σε μέλη του Facebook στις ΗΠΑ, που διαθέτουν iPhone. Δεν είναι σαφές το πότε ή το εάν η υπηρεσία θα επεκταθεί και σε άλλα μέρη του κόσμου ή άλλα λειτουργικά συστήματα.
Ειδοποιήσεις για νέα άρθρα εμφανίζονται στην lock screen του iPhone και μπορούν να κοινοποιηθούν απ’ αυτή την οθόνη.
Ο Mark Mulligan, managing director της εταιρείας αναλύσεων Midia Research, ανέφερε ότι η κίνηση έχει κάποια λογική καθώς το Facebook έχει γίνει το «σημείο εκκίνησης των ψηφιακών ζωών μας».
Το Notify καταφτάνει αμέσως μετά την υπηρεσία Instant Articles που εφαρμόστηκε τον Μάιο. Κάτι που επιδίωξε να επιταχύνει την παράδοση off-site περιεχομένου, φιλοξενώντας το στα δικά του data centers. Άρθρα από το BuzzFeed, το National Geographic, τις New York Times και έξι ακόμη μιντιακούς οργανισμούς παρουσιάστηκαν σ’ εκείνη την υπηρεσία. Το Instant Articles είναι επίσης διαθέσιμο μόνο σε iPhones αλλά έχουν ξεκινήσει δοκιμές για εφαρμογή και σε Android.
Μια παρόμοια αντίπαλος υπηρεσία, που ονομάζεται Accelerated Mobile Pages (AMP) είχε αρχικά κυκλοφορήσει από την Google, και πολλές άλλες web firms, τον Οκτώβρη.
Το AMP αποθήκευε συρρικωμένα ανίγραφα ειδήσεων και ιστοριών από δεκάδες οργανισμούς ειδήεων ώστε να μπορούν να φορτώνονται γρηγορότερα σε φορητές συσκευές.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]