Η εικονική πραγματικότητα μπαίνει για τα καλά στις ζωές μας, σιγά-σιγά και δεν μιλάμε μόνο για τα διάφορα VR headsets που χρησιμοποιούνται από τους gamers για πιό ρεαλιστικό αποτέλεσμα στα παιχνίδια, αλλά και για άλλες εμπορικές χρήσεις του, πιό "σοβαρές".
Η Volvo συνεργάστηκε με τη Microsoft για αρκετούς μήνες και το HoloLens experience είναι πραγματικότητα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα virtual showroom στο οποίο ο υποψήφιος αγοραστής και ο πωλητής της Volvo φορούν δύο VR headsets και μπορούν μαζί να "δουν" ένα όχημα, χωρίς αυτό να εκτίθεται στο χώρο!
Ο αγοραστής μπορεί να δεί το όχημα, να δεί το εσωτερικό του, να "ανοίξει" το καπώ και το πορτ-μπαγκάζ, να δεί τα μηχανικά μέρη του χωρίς το σασί (αναρτήσεις, σύστημα πέδησης, μετάδοση, κινητήρας, όλα με gestures και swipes των δακτύλων του! Μπορεί με απλές κινήσεις να αλλάξει χρώμα στο όχημα αλλά και να επιλέξει μεταξύ των διαθέσιμων ζαντών και λοιπόν "extras" αλλά και να δεί μικρά animations που παρουσιάζουν τις δυνατότητες και τα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου.
Το αποτέλεσμα είναι εξωπραγματικό αλλά, μπορεί τελικά να υποκαταστήσει τη φυσική παρουσία του οχήματος και το test-drive του; Φυσικά όχι, γι'αυτό και το λογικό είναι το HoloLens να χρησιμοποιείται σαν συμπληρωματικό βοήθημα σε τέτοιου είδους εκθέσεις αυτοκινήτων, ή σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει αρκετός διαθέσιμος χώρος για πολλά οχήματα. Όπως και να έχει, το HoloLens δείχνει το μέλλον.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]