Ένα από τα προϊόντα κλειδιά για το μέλλον της Microsoft είναι η untethered συσκευή MR (Mixed Reality) με την ονομασία Hololens, ένας υπολογιστής που ουσιαστικά ο χρήστης φοράει στο πρόσωπο του, και αναμιγνύει την πραγματικότητα με ψηφιακές εικόνες.
Χρησιμοποιώντας διάφορες κάμερες και αισθητήρες, που αντιλαμβάνονται που βρίσκονται οι τοίχοι και τα διάφορα αντικείμενα στον χώρο, οι developers μπορούν να δημιουργήσουν εφαρμογές που μπορούν να αλληλοεπιδρούν με τα συγκεκριμένα φυσικά αντικείμενα.
Η Microsoft επίσης πιστεύει ότι οι developers θα επενδύσουν στην πλατφόρμα cloud Azure, κάτι που θα μπορούσε να εγκαινιάσει μία νέα γενιά mobile.
Παρόλα αυτά, μία τέτοια συζήτηση θα ήταν μάλλον πρόωρη, αν λάβουμε υπόψη μας ότι η Oculus VR και η HTC μόλις κυκλοφόρησαν τις δικές τους συσκευές εικονικής πραγματικότητας, RiFT και Vive, και η Microsoft μόλις ξεκίνησε τις αποστολές της συσκευής Hololens σε ενδιαφερόμενους developers και εταιρείες (με κόστος $3000).
Η Microsoft ωστόσο βλέπει πολλές περισσότερες δυνατότητες στην επαυξημένη πραγματικότητα (AR) από ότι στην εικονική πραγματικότητα (VR), και δεν είναι από ότι φαίνεται η μόνη.
Η εταιρεία Digi-Capital εκτιμά ότι συνδυαστικά οι πλατφόρμες AR και VR θα αποτελούν σύντομα μία αγορά $120 δισεκατομμυρίων, ωστόσο από αυτά τα χρήματα τα $90 δισεκατομμύρια πιστώνονται στην πλατφόρμα επαυξημένης πραγματικότητας (AR) και όχι στην εικονική πραγματικότητα. Με λίγα λόγια, ορισμένοι παρατηρητές του κλάδου πιστεύουν ότι η AR στην ουσία θα αντικαταστήσει την VR, και η Microsoft από ότι φαίνεται βλέπει το ίδιο.
“Το Hololens επαναπροσδιορίζει αυτό που μπορούν να είναι οι mobile εμπειρίες, και πιστεύουμε ακράδαντα ότι το Hololens έχει την δυναμική να αποτελέσει μία scaled καταναλωτική συσκευή… και πιστεύουμε ότι είναι περισσότερα από μία μοναδική πλατφόρμα gaming” είπε πρόσφατα σε συνέντευξη του ο Thom Gruhler, Corporate Vice President of apps and services της Microsoft. “…το AR μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που γίνεται το computing, πως αλληλοεπιδρούμε με τις πληροφορίες, και πως οι screenless, room-to-room εμπειρίες μπορούν να εφαρμοστούν σε όλους τους τομείς” συμπλήρωσε.
Σήμερα, η χρήση μίας συσκευής VR είναι μάλλον μία εμπειρία απομόνωσης, αφού η όραση και η ακοή καλύπτονται, κάτι που δεν είναι ιδανικό σε αρκετές επαγγελματικού τύπου καταστάσεις. “Η βασική διαφορά για μένα στην επαυξημένη πραγματικότητα (AR) είναι ότι δεν σε παίρνουν μακριά από τον κόσμο που βρίσκεσαι” λέει ο Gruhler. “Το VR είναι όμορφο για gaming, και ενδεχομένως και για εφαρμογές στην εκπαίδευση, αλλά όταν βρίσκεσαι στην επαυξημένη πραγματικότητα, μπορείς να είσαι μέσα στον κόσμο που είσαι, και αυτό έχει τεράστια δυναμική στις επιχειρήσεις και ενδεχομένως σε όλους τους τομείς, οπότε πιστεύω ότι γέρνουμε προς το AR”. Τα παιχνίδια παρόλα αυτά θα παίξουν σπουδαίο ρόλο στο Hololens. Πέρα από το Minecraft, η Microsoft εργάζεται πολύ στενά με third-party game publishers και developers καθώς και με την ευρύτερη κοινότητα του gaming, για να δουν τι μπορούν να κάνουν με το Hololens και να κάνουν πραγματικότητα τις σκέψεις τους.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]