Η ιστοσελίδα uSwitch.com δημοσίευσε screenshots, τα οποία προέρχονται από τον Sonny Dickson (όπως και παλαιότερα Apple leaks) και παρουσιάζουν μια νέα εφαρμογή υποστήριξης πελατών για το iOS.
Η εφαρμογή βασίζεται στον τρόπο λειτουργίας της καρτέλας Support της επίσημης ιστοσελίδας της Apple. Επομένως, θα παρέχονται στον χρήστη οι εξής δυνατότητες: βασικό troubleshooting, συνομιλία με εκπροσώπους της εταιρίας, προγραμματισμός αποστολής της συσκευής για επισκευή, καθώς και προγραμματισμός συνάντησης στο Genius Bar ενός από τα καταστήματα της Apple. Επιπλέον, φημολογείται ότι η εν λόγω εφαρμογή θα παρέχει πληροφορίες αναφορικά με τον τρόπο χρήσης των προϊόντων της Apple.
Η συγκεκριμένη εφαρμογή δεν θα προσφέρει περαιτέρω δυνατότητες υποστήριξης πελατών από αυτές που προσφέρονται ήδη μέσω της ιστοσελίδας, απλώς θα τις προσφέρει με ευκολότερο τρόπο. Άλλωστε η ιστοσελίδα της Apple δεν είναι τόσο ξεκάθαρη, εφόσον περιέχει και επίσημα κείμενα υποστήριξης αλλά και συζητήσεις των μελών, οι οποίες μάλιστα αναφέρονται και σε αρκετά παλαιότερα προϊόντα.
Απεναντίας, η εφαρμογή προσαρμόζει τα αποτελέσματα αναζήτησης στις συσκευές που κατέχει ο χρήστης, εφόσον συγχρονίζεται με το Apple ID του.
Πρόκειται για μια εφαρμογή, η οποία θα μπορούσε να κάνει περισσότερους χρήστες να βασίζονται στις βάσεις δεδομένων υποστήριξης της Apple και έτσι να μειωθεί ο φόρτος εργασίας των Genius Bars των καταστημάτων της Apple. Ωστόσο, η ίδια η εταιρία δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη τη συγκεκριμένη εφαρμογή.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]