Ερευνητές στη Γαλλία ανακοίνωσαν το πρώτο πρωτότυπο τους για μια συμπαγή μπαταρία ιόντων νατρίου.
Αν και τα αποτελέσματα των μπαταριών ιόντων νατρίου ήταν στα σκαριά εδώ και δεκαετίες, αυτό το μοντέλο είναι το πρώτο που θα θέσει ένα αλμυρό διάλυμα σε μια κομψή, επαναφορτιζόμενη μορφή, αλλά καλό θα ήταν να μην αποχωριστείτε σύντομα και τις παλιές μπαταρίες ιόντων λιθίου. Ο χημικός Jean-Marie Tarascon, ο οποίος βοήθησε στην δημιουργία της μπαταρίας, λέει ότι κατά πάσα πιθανότητα θα χρειαστούν περίπου 5 έως 10 χρόνια πριν από αυτό το μοντέλο βγει στην αγορά.
Κατασκευασμένη από μια ομάδα ερευνητών μπαταρίας με έδρα το γαλλικό Εθνικό Κέντρο Επιστημονικής Έρευνας και την Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας και Εναλλακτικών Ενεργειών, η νέα μπαταρία με ιόντα νατρίου 168 είναι ένα πρότυπο επαναφορτιζόμενης μπαταρίας που είναι λίγο μεγαλύτερη από τις ΑΑ (οι 168As χρησιμοποιούνται σε φορητούς υπολογιστές, ηλεκτρονικά τσιγάρα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως της Τέσλα). Και ενώ η μπαταρία μπορεί να μην είναι στο ίδιο επίπεδο με τη δύναμη των σημερινών ιόντων λιθίου, το πρωτότυπο μπορεί εύκολα να συγκριθεί με μερικές από τις πρώτες κιόλας Sony ΑΕΕ 1,08% ιόντων λιθίου στις αρχές της δεκαετίας του 1990.
Η σκέψη είναι ότι αυτές οι νέες μπαταρίες ιόντων νατρίου, θα μπορούσαν να γίνουν ανταγωνιστικές σε ορισμένα τμήματα της αγοράς μπαταρίας ιόντων λιθίου των πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων (προβλέπεται να αυξηθεί σε περισσότερα από 33 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2019). Το νάτριο, άμεσα διαθέσιμο σε όλο τον κόσμο, θα μπορούσε να παρέχει μια πιο άφθονη και φθηνότερη εναλλακτική λύση. Ενώ οι σημερινές μπαταρίες για το κινητό τηλέφωνο και τον υπολογιστή, είναι κατασκευασμένες από πολύ σπάνια ηφαιστειακά πετρώματα και άλατα πισίνας, η συγκομιδή των μπαταριών ιόντων νατρίου, θα γίνεται από το θαλασσινό νερό.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]