Η Xiaomi ανακοίνωσε ότι, κατά τη διάρκεια των πρώτων εννέα μηνών του 2015, πούλησε πάνω από 10 εκατομμύρια Mi Bands παγκοσμίως. Το συγκεκριμένο wearable κυκλοφόρησε αρχικά τον Ιούλιο του 2014, με τιμή $13.
Η κινεζική εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι, την ίδια περίοδο (από Ιανουάριο μέχρι Σεπτέμβριο), πούλησε περισσότερα από 600.000 Mi Bands στην Ταϊβάν.
Μάλιστα, σύμφωνα με την IDC, εταιρεία ερευνών αγοράς, το μερίδιο της Xiaomi στην αγορά των wearables για το τρίτο τρίμηνο του 2015, είχε αύξηση πάνω από 800% σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό της περσινής χρονιάς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει ήδη κυκλοφορήσει τον διάδοχο του Mi Band, συγκεκριμένα το Mi Band 1S, το οποίο ενσωματώνει, μεταξύ άλλων, αισθητήρα μέτρησης καρδιακών παλμών, ένα χαρακτηριστικό το οποίο έλειπε από το πρώτο Mi Band.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]