Η Facebook ξεκίνησε τις δοκιμές για δυνατότητα διαμόρφωσης του News Feed από τον χρήστη με βάση τα ενδιαφέροντα του από τον περασμένο Οκτώβριο και σήμερα αποκαλύπτονται screenshots της mobile έκδοσης που επιβεβαιώνουν τις προθέσεις της εταιρείας για παρουσίαση πολλαπλών News Feed σε διαφορετικές καρτέλες ανάλογα με το θέμα τους.
Όπως βλέπουμε από την εικόνα, ο χρήστης θα βλέπει το παραδοσιακό News Feed, αλλά με ένα swipe θα μεταφέρεται σε ξεχωριστές κατηγορίες (π.χ. Style, Travel, Headlines κλπ.), τις οποίες υποθέτουμε ότι θα μπορεί να ρυθμίσει ο καθένας ξεχωριστά.
Παράλληλα, η εταιρεία διευρύνει τη δοκιμή της λειτουργίας “Marketplace” στις ΗΠΑ, η οποία θα επιτρέπει στον χρήστη να μεταφέρεται σε eshops για απευθείας αγορά των προϊόντων που βλέπει σε διάφορες Facebook Pages.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Source: [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]