Η χρήση του smartphone ως κινητού τηλεφώνου καταλαμβάνει μόλις το 16% του συνολικού χρόνου χρήσης, με τις υπόλοιπες κοινωνικές δραστηριότητες, όπως η αποστολή και λήψη email (78%), η αναζήτηση στο διαδίκτυο (73%) και η ενασχόληση με παιχνίδια (60%) να μονοπωλούν το ενδιαφέρον των περισσοτέρων.
Σύμφωνα με την έρευνα “Always Connected” (facebook – IDC) αναφορικά με τη σχέση μεταξύ smartphones και κοινωνικών δραστηριοτήτων, οι χρήστες φαίνεται να αντιλαμβάνονται τις εν λόγω συσκευές περισσότερο ως φορητούς υπολογιστές παρά ως απλά τηλέφωνα.
Βάσει αυτών των δεδομένων, έχει προκύψει και η ανάγκη για ακόμη μεγαλύτερες οθόνες οι οποίες θα επιτρέπουν στους κατόχους να εκμεταλλεύονται πλήρως τις δυνατότητες των συσκευών και να απολαμβάνουν μια ευρεία εμπειρία χρήσης. Ετσι, τα τελευταία χρόνια το μέγεθος της οθόνης έχει αναδειχθεί σε κορυφαία προτεραιότητα των κατασκευαστών, με τις μεγάλες οθόνες να φτάνουν από 5 έως και 7 ίντσες. Η ανοδική πορεία των smartphones με μεγάλη οθόνη επιβεβαιώνεται και από τις ιδιαιτέρως αυξημένες σε αριθμό πωλήσεις σε περιοχές-κλεδί, όπως η Νοτιοανατολική Ασία, η Βόρεια Ευρώπη και η Βραζιλία.
Source: