Το τελευταίο χρονικό διάστημα βιώνουμε την άνθηση της VR τεχνολογίας, καθώς όσο περνάει ο καιρός κυκλοφορούν όλο και περισσότερα προϊόντα, τα οποία σχετίζονται με τον μαγικό κόσμο της εικονικής πραγματικότητας. Βέβαια, μπορεί το VR να είναι "μόδα", ωστόσο αυτό δε σημαίνει ότι είναι κάτι που δεν το έχουμε ξαναδεί στο παρελθόν, καθώς οι πρώτες VR συσκευές έκαναν την εμφάνιση τους πίσω στη χρυσή εποχή των 90s. Μάλιστα, ακόμη και το ViewMaster που είναι ακόμη πιο παλιό μπορεί να θεωρηθεί ως μία πρώτη (πρωτόγονη βέβαια) μορφή εικονικής πραγματικότητας.
Ωστόσο, ο ιθύνων νους του Oculus Rift, Palmer Luckey, θα ήθελε μάλλον να ξεχάσει τα πρώτα χρόνια της εικονικής πραγματικότητας, καθώς θεωρεί ότι τα προϊόντα εκείνης της εποχής έκαναν περισσότερο κακό παρά καλό, αποστρέφοντας το καταναλωτικό κοινό από το να ασχοληθεί με τον κόσμο του VR. Ο Luckey ρίχνει σχεδόν όλο το φταίξιμο στο Virtual Boy της Nintendo, το οποίο κυκλοφόρησε το 1995 και... απέτυχε παταγωδώς. Σύμφωνα με τον εμπνευστή του Oculus headset, το Virtual Boy ήταν μία απαράδεκτη συσκευή, η οποία δεν είχε καμία σχέση με την εικονική πραγματικότητα, καθώς ήταν τόσο κακοφτιαγμένο που καλλιέργησε μία αρνητική φήμη για όλα τα προϊόντα εικονικής πραγματικότητας που το διαδέχθηκαν.
H υπερβολικά υψηλή τιμή του Virtual Boy σε συνδυασμό με τα ελλιπή features, το οδήγησαν σε απελπιστικά χαμηλές πωλήσεις, με τη Nintendo έξι μόλις μήνες μετά την κυκλοφορία του να προχωράει στην διακοπή της παραγωγής του. Επίσης, ένας από τους λόγους της αποτυχίας του ήταν ότι το VR headset της Nintendo προκαλούσε πονοκεφάλους και ναυτίες. Ας ελπίσουμε ότι η τύχη των σημερινών VR headsets θα είναι πολύ καλύτερη.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]