Firaxis Games και 2K ανακοίνωσαν ότι η ομάδα Long War Studios που είχε φτιάξει ένα ανεπίσημο mod για τα XCOM: Enemy Unknown και XCOM: Enemy Within, προσλήφθηκε για να εργαστεί σε επαγγελματικό και επίσημο επίπεδο πλέον, στο XCOM 2. H ομάδα της Long War Studios (που απαρτίζεται από τους John Lumpkin, Rachel “Amineri” Norman και James “JCLewis” Karlson) ασχολείται με διάφορα mods που θα κυκλοφορήσουν για το XCOM 2, τα οποία θα είναι διαθέσιμα στο λανσάρισμα του τίτλου, στις 5 Φεβρουαρίου 2016. To Long War ήταν ένα ένα πακέτο μετατροπών για το XCOM που γνώρισε πολύ μεγάλη επιτυχία, έτσι η Firaxis σε μια έξυπνη κίνηση διπλωματίας, αποφάσισε να στηρίξει τους modders και να τους συμπεριλάβει στην παραγωγή. Δεν είναι η πρώτη φορά που ένα mod γίνεται τόσο διάσημο που να ανοίγει πόρτες στη βιομηχανία: από το Counter-Strike και το DotA, από το Red Orchestra και το Team Fortress μέχρι τα πρόσφατα expansion ενός τόσο παλιού παιχνιδιού όπως είναι το Age of Empires, η κοινότητα των modders έχει αποδείξει ότι μπορεί να παράγει επαγγελματικού επιπέδου έργα. Μπράβο στη Long War Studios, αλλά και στη Firaxis!
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]